Beste Desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

HpLaptopUser

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2010
Heren en Dames een goede avond

Ik wil een computer die ik zakelijk kan gebruiken (heb een eigen werkplaats voor schade herstel en reparatie van auto's en een showroom en occasion. Ik wil met deze pc mijn hele magazijn voorraad bij houden. Facturen uitprinten. Relaties met klanten en bedrijven opslaan. Al deze voorbeelden worden gedaan met software). Ik ben een voorstander van HP. Welk model zal ik volgens jullie moeten nemen? Wat zouden jullie aanraden (graag met details zoals procesor, videokaart, harddisk, intern geheugen, besturingssysteem). De hardeschijf maakt me niks uit. 500 GB is max ik werk namelijk met hardeschijven die ik op de zaak en thuis kan gebruiken).

Hoi

Je wilt alles scherm, toetsenbord etc of alleen de pc zelf en het zou toch makkelijk zijn als richt budget geeft.

Hoi

Je wilt alles scherm, toetsenbord etc of alleen de pc zelf en het zou toch makkelijk zijn als richt budget geeft.

Nee alleen een pc, ik wil een tv scherm als monitor aansluiten enzo. Budget maakt niet zozeer uit 750/800 euro

Hoi,

Wat dacht je van deze 1 van de laatste processors en met win7 64 bits denk voor je doeleinde prima geschikt

Laatst bewerkt:
Hoi,

Wat dacht je van deze 1 van de laatste processors en met win7 64 bits denk voor je doeleinde prima geschikt

YES YES:D Toch die P6250 NL. Ik krijg bij een winkel keten 20% korting namens samenwerking en daar is die €777. Ik zat al een tijdje te kijken naar deze :D.

Het is dus inderdaad de beste HP voor mijn keuze:D

Hoi,

Nou wat let je op naar de hp winkel en kopen die hap :D:D:D nee hoor succes met de eventuele aankoop.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan