beste game muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruud83

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2008
Berichten
222
hallo,

ik zit er aan te denken om een nieuwe muis te halen, in de hoop dat ik wat beter presteer bij online schietspellen.

ik speel op dit moment cod world at war multiplayer.

dus weet iemand wat de beste muis is voor gamen op dit moment?

ik wil niet zo'n ding met zo'n bal op de bovenkant die je moet bewegen, dus wel een normale.
met draad of zonder maakt me niet uit.

alvast bedankt

groeten ruud
 
ik hou het liever bij een gewone muis.

die van logitech lijkt me wel wat, maar 70 euro voor een muis is wel duur, moet ik wel zeker weten dat het wat uitmaakt.

ik heb wel gehoord dat er veel verschil in kan zitten, dat sommige muizen iets trager reageren ofzo.

ik heb nu een van de eerste draadloze laser muis van logitech. heb er toen ook ongeveer 70 euro voor betaald. hij is wel oud, maar als deze bijna even goed is als die nieuwe dan hou ik deze wel gewoon.

heeft iemand ervaring met bv die nieuwe laser muis van logitech, of een andere?
 
Als je echt een top muis zoekt haald dan idd de logitech muis. bij verre één van de beste en je merk het verschil gelijk. ik heb hem zelf ook en hij speelt heel fijn

:thumb:
 
bedankt

ja ik denk dat ik hem wel ga halen, logitech is ook wel het beste merk denk ik.

groeten ruud
 
Zelf heb ik de Logitech G9. 50 euro en zeker het geld waard. In game kun je de snelheid van je muis aanpassen en je kunt hem verzwaren met gewichtjes. Ik ben er zeer tevreden over, dus een aanrader

suc6:thumb:
 
thnx

ik weet genoeg, ik haal die logitech g9.

groeten ruud
 
Ik zou toch voor Razer gaan, zijn namelijk erg snel en van hoge kwaliteit en het houd lekker in de hand.

Deze bijvoorbeeld KLIK

En deze muismat KLIK

@ Emile
Dat ding werkt voor geen meter, ik heb wat review's gezien en het werkt gewoon niet :p
 
Ik zou toch voor Razer gaan, zijn namelijk erg snel en van hoge kwaliteit en het houd lekker in de hand.

Deze bijvoorbeeld KLIK

En deze muismat KLIK

@ Emile
Dat ding werkt voor geen meter, ik heb wat review's gezien en het werkt gewoon niet :p


ik heb ook reviews gelezen, en die zeggen dat als je veel geoefend hebt het heel leuk wordt juist.

maar mensen die reviews maken spelen er natuurlijk niet eerst 100 uur op voor ze de review schrijven. lijkt me een aparte ervaring.
 
ik hou het ook liever bij een muis.

die razor met die muismat erbij lijkt me ook goed.

maar heb die van logitech al besteld. hoop dat het dan wat beter gaat met cod. en anders moet ik gewoon meer oefenen :)
 
logitech mx1000 is een goeie muis voor zijn prijs 69 euro
 
bedankt, maar ik heb de logitech g9 laser muis al gekocht.
hij doet het perfect.

gr. ruud
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan