Beste Gaming OS?

Status
Niet open voor verdere reacties.

GeforceFx

Banned
Lid geworden
19 apr 2011
Berichten
23
Weet iemand welk besturingssysteem het beste is om te gamen??


Mvg GeforceFX
 
Windows 7 Home Premium 64 bits ;)
Ultimate heb je niet eens nodig. Vista zou ik zelf niet nemen als OS (heb hem zelf overgeslagen, dus van xp naar 7 gegaan (top)).
XP is een beetje uit de tijd. Je zou ook windows 98 kunnen nemen:p
Nee maar Windows 7 ondersteunt natuurlijk ook nieuwere games, aangezien die ook in ontwikkeling blijven (de games)
 
Alhoewel: Het hangt ook een beetje van je hardware af. Kan je wat specs van je systeem geven? (Ram, welk OS heb je nu, Videokaart, (hdd grootte??))
 
Windows 7 heeft DirectX11 ondersteuning, dat betekend mooiste graphics bij nieuwe games die dat ondersteunen.
 
Ik heb een Acer Aspire T180... Het is er een van een jaar of 3-5 oud,

Met aan Amd Athlon x2 64 4000+
5 gb ram ( maakt niet uit 4 of 5 maar ik had er nog 1 dus)
9800GT (512MB)
250GB HDD 7200RPM
 
Uhm ik zeg: Dump W7 er maar op ;)
 
Laatst bewerkt:
dus het maakt niet uit of ik 4 of 5 doe is hij dan niet sneller of sloomer??

Want ik heb er nog één precies dezelfde met een GT 220 erin met maar 1gb ram dus daar kan ik dan beter 2 van maken??
 
Wel dat maakt wel uit..5 gaat niet!!!:p

En idd als die 1gb in dat andere systeem kan dan is dat een zeer wenselijke optie.

Ook ik zou w7 zetten btw.
 
waarom zou dat niet gaan ik heb nu windows 7 ulti en ik heb er 5 gb in en hij zegt dat er 5 gb in zit en dat leest die ook 0.o duzz
 
Ps: Installeer dan ook gelijk daarna Service Pack 1 ff ;), dan hoef je niet al die updates apart te downloaden...
 
Volgens alle gegevens van de t180 zou die maar 4gb aankunnen.Dus ben benieuwd(dmv een overzichtje)waar die 5gb vandaan komt dan.
 
Idd...hij heeft 4 sloten en de pc zou maximaal 4gb moeten aankunnen;.
Dat geven me alle memory sites.Sterker nog..er is geen enkele site die een 2gb reepje als mogelijkheid geeft.
Is er een keer een ander bord ingezet dan??

maar ach...boeit verder ook niet.
 
Laatst bewerkt:
het is de Acer Aspire 180t- gb7z !! niet dat je naar een 180t zit te kijken van een andere versie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan