Beste gratis host online ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gratis webhosting zonder reclame.

Hoi Gabber1,

Als je/jullie nog gratis webruimte zoekt met PHP5 en MySQL5 dan kan ik je misschien wel verder helpen.
Wat ik standaard bied is:
Webruimte: 250MB tot max 2000MB (indien meer nodig alleen in overleg)
100MB PrivateDir (extra prive ruimte voor de user zelf, deze ruimte word NIET zichtbaar online op het Internet)
Bandbreedte: Gedeelde bandbreedte met de rest, dus geen vast aantal, maar ook geen limitatie. (Wel rekening houdende met de Terms & Conditions)
GEEN reclame, geen popups, Zelfs de users mogen GEEN reclame plaatsen op hun sites.
1 FTP account
1 MySQL account (kan later 2 worden) + PHPMyAdmin access
Subdomein en 3 extra aliasses (jouwsite.swprozee1.com of www.swprozee1.com/jouwsite)
Complete offline backup elke dag + complete backup webserver online (Dual XEON's - 2GB RAM)
DDOS bescherming + CPU + RAM bescherming + directory bescherming + SDSv2 (zelf gemaakt pakketdistributie systeem met 23 software pakketten) + de rest van de features staan op de website. :D

De server draait al 2 jaar zonder problemen en staat in Nederland. (Ook extreem weinig downtime gehad, dus stabiel is het zeker)
De server is ooit opgezet als project om mensen te helpen aan goede gratis webhosting en om de negatieve bijsmaak weg te werken die men heeft van gratis webhosts. :thumb:

Hoe dit echt gratis kan ? Ik heb een goede baan en zolang dat zo is blijf ik hosting geven wat niets kost. Ik leer er zelf ook enorm veel van en help de mensen graag.
Ook support via Mail, online forum en MSN is mogelijk.

Mocht je inmiddels benieuwd zijn, kijk dat even op http://www.swprozee1.com
Accounts kan je in het Infocenter aanvragen http://www.swprozee1.com/_Infocenter

Lees AUB eerst de Terms and Conditions op de site door om misverstanden te voorkomen.

Mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel...

Met vriendelijke groet,
PaulP.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan