Beste mailprogramma?

Status
Niet open voor verdere reacties.

the_dannyboy

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2002
Berichten
968
Hoi iedereen !!

Ik heb tegenwoordig al 3 mailadressen (and counting)

Nu wilde ik weten wat het beste (hoeft niet gratis te zijn) programma is om al deze mailtjes te openen.

Bijvoorbeeld Outlook 2002 ofzo.

Iemand suggesties?

TNX !!
 
TheBat! en Pocomail zijn de beste. TheBat! staat wat mij betreft op eenzame hoogte ...

Groetjes,
Bennie
 
Geplaatst door Bennie
TheBat! en Pocomail zijn de beste. TheBat! staat wat mij betreft op eenzame hoogte ...

Groetjes,
Bennie

Hoi Bennie,

Weet jij een gemakkelijke manier om ook Hotmail op te halen met TheBat! ?

Groetjes,

Pieter
 
Kan dat wel:eek: :eek: :eek: ? Ik ga even op onderzoek uit ...

Groetjes,
Bennie
 
Pieter,

Beetje leesvoer.

Groetjes,
Bennie
P.s. ik heb nog dit linkje voor je verzameling ...:thumb:

Lust het proggie geen beschuitje met muisjes?:p
 
Geplaatst door Bennie
TheBat! en Pocomail zijn de beste. TheBat! staat wat mij betreft op eenzame hoogte ...

Groetjes,
Bennie

Kan je mij uitleggen waarom dat de beste zijn?
 
Geplaatst door Bennie
Pieter,

Beetje leesvoer.

Groetjes,
Bennie
P.s. ik heb nog dit linkje voor je verzameling ...:thumb:

Lust het proggie geen beschuitje met muisjes?:p

Thnx,

Ik zal deze:
I am using Hotmail Pop 1.0 from www.boolean.ca. It works OK AFAIK,
and its free.
eens proberen te vinden.

Beschuit met muisjes zijn allemaal de verkeerde smaak denk ik :D

Geinig, die online spywarescan :thumb: Die kende ik nog niet.

Groetjes,

Pieter
 
Ach ja, dat blijft natuurlijk persoonlijk. TheBat! is klein, maar razendsnel en heel flexibel. Het ondersteunt geen HTML (althans maar gedeeltelijk) en is derhalve immuun voor Klez en noem ze maar op. Datzelfde geldt ook voor Poco. TheBat! kent 1001 mogelijkheden (je bent dan ook wel even bezig om dat allemaal uit te vogelen). Maar als je dat eenmaal onder de knie hebt, wil je niks anders meer. Kwestie van uitproberen ...

Groetjes,
Bennie
 
En werkt goed naast Outlook Express/Microsoft Outlook?
 
Ja hoor, geen probleem. Eventueel importeren behoort ook tot de mogelijkheden.

Groetjes,
Bennie
 
Dus ff op een rijtje:

The Bat!
Pocomail
Becky Internet Mail
Incredimail
Outlook XP

Dit zijn dus de beste?
 
Nogmaals, zoiets is en blijft altijd persoonlijk. Ik zou Outlook en (Outlook Express) niet eens in welk lijstje dan ook opnemen. Ze zijn zo lek als een mandje en derhalve voortdurend mikpunt van virussen en ander gespuis. Ik denk dat Pocomail weer veel gebruiksvriendelijker zal zijn dan TheBat!. Bij de laatste heb je écht alleen plezier als je het programma GOED kent. En nogmaals, het is en blijft een kwestie van zelf uitproberen en zelf "proeven". Smaken verschillen nou eenmaal ...

Groetjes,
Bennie
 
Ok, dan ga ik er eens een paar uitproberen !!

Iedereen hartelijk bedankt voor de adviezen !!:thumb:
 
Geplaatst door Bennie
Nogmaals, zoiets is en blijft altijd persoonlijk. Ik zou Outlook en (Outlook Express) niet eens in welk lijstje dan ook opnemen. Ze zijn zo lek als een mandje en derhalve voortdurend mikpunt van virussen en ander gespuis. Ik denk dat Pocomail weer veel gebruiksvriendelijker zal zijn dan TheBat!. Bij de laatste heb je écht alleen plezier als je het programma GOED kent. En nogmaals, het is en blijft een kwestie van zelf uitproberen en zelf "proeven". Smaken verschillen nou eenmaal ...

Groetjes,
Bennie

Als de gebruiker een beetje verstand van computers heeft kan hij / zij Outlook (express) zelf configureren zodat virussen geen kans meer maken. (Preview venster uit bijvoorbeeld)

Mocht er dan alsnog een virus geactiveerd worden is dat 99% te weiten (goede spelling?) aan het feit dat diegene zelf de bijlage geopend heeft..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan