Beste manier om PHP te leren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sandertjehh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jan 2013
Hallo, Ik ben van plan om een 3DS Community te maken. Helaas weet ik alleen de Basissen van PHP, HTML en CSS. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen om dit te leren. Misschien een Tutorial site/software met Hoofdstukken en Testen. Het liefst in Het Nederlands, Ik kan wel perfect Engels maar het is best moelijk te begrijpen bij dit soort Tutorials voor mij. Dus zou iemand mij naar een Volledige Tutorial Site kunnen wijzen met een Gehele Tutorial en Tests die je testen of je dingen nog weet en zoniet dat je een bepaalt Hoofdstuk opnieuw moet doen&/lezen?
Alvast Bedankt!

Mvg, Sander Kroon

Heel erg Bedankt voor je snelle Antwoord. Zal is kijken of ik ermee vooruit kom. Overigens zet ik de vraag nog niet op opgelost. Dit doe ik pas als ik vooruitgang in mijn PHP Verstand merk. Iniedergeval Bedankt. Verdere Site's zijn altijd Handig en dus Welkom.

Mvg, Sander Kroon

Ben er achtergekomen dat www.php-leren.nl geen testen heeft per hoofdstuk. Zou iemand mij nog is naar een andere site kunnen wijzen? Alvast Bedankt.

Mvg, Sander Kroon

Heb uit een boek geleert hoe je Variables en Commons maakt en text laat zien.
Na dit werd het veelste ingewikkelt. :(

Mvg, Sander

Laatst bewerkt:
Het is vooral leren programmeren als je dat eenmaal door hebt maakt de taal waar je het in schrijft niet meer uit. Ikzelf heb het geleerd in Java met het boek "Beginning programming with java for dummies". Vond dat dit boek de basis principes heel goed uitlegde, en de taal lijkt heel erg op PHP dus kon die kennis daarna heel makkelijk in PHP toepassen. Je hoeft nu niet in Java te leren ik zou gewoon PHP leren, het is gewoon kwestie van doen in kleine stapjes en op een gegeven dan zie je het :D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan