"Beste" MP3/MP4 speler

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelf heb ik de Ipod Nano: 4 GB geheugen , een mooi helder scherm , en goed geluid. Ik ben er zeer tevreden over;
 
Nou 8gb is voor mij niet genoeg, daarom heb ik ook een 80gb waar ik ook een tijdje zoet mee ben (ik zit nu rond de 11gb) dus het is opzich wel goed dat die zo grote geheuge neemt.
 
Ok ik heb nu een paar MP4 spelers op het oog:

Cowon S9
iPod touch
iPod nano
iPod classic


De D2 is bij nader inzien niks voor mij
 
Wat denken jullie eigenlijk van d Zen x-fi?

Ik snap het niet meer, je komt telkens met een ander merk, dan geen ipod dan weer wel. Geef nou eens aan wat je allemaal perse wilt, snufjes? veel geheugen? mooi uiterlijk?
 
Ok:

Niet teveel snufjes
Genoeg GB (min 8)
Een goed uiterlijk. (touch schreen)

Merken:

iPod
Creative (alleen als je er zelf goede ervaringen mee hebt)
COWON-iAudio
 
Kan ik gewoon op een willekeurige camping Safari starten of hoe werkt dat? (Wifi ofzow)
 
Volgens mij moet je netwerk zoeken (draadloos) en dan verbinden.
 
Als je nog even dit topic goed doorleest zie je genoeg tips die ik gegeven heb.
 
chinese touch screen mp5 spelers zijn het beste! :cool: zoek maar op ebay of mp4nation, stikt ervan. goedkoop, goed en spelen alles af. heb zelf de onda vx747 gehad maar heb het scherm gebarsten. nu wil ik voor de onda vx535hd of vx545hd gaan. :p
 
gewoon een mp3 kopen met uitbreidbaar geheugen zit je altijd wel goed als je te weinig heb kan je gewoon weer een kaartje kopen, veel goedkoper.
zoals,
Cowon/iAudio D2 4gig en dan koop je gewoon nog een sd kaart erbij
http://www.kieskeurig.nl/mp3-speler/iaudio/d2_4_gb/273103/
bij upgrade kan je er sd kaartjes tot 32 gig in proppen (zijn nu nog duur)
maar een 16 gig sd kaart heb je nu voor iets van 20-30 euro kom je rond 150 euro totaal en al wordt het te klein koop je gewoon een grotere kaart
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan