Beste oplossing voor volwaardige office in linux

Status
Niet open voor verdere reacties.

vis ta

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mei 2007
Ik wil graag office kunnen installeren op linux.

Ik wil namelijk snel even mijn agenda kunnen kopiëren naar de outlook in linux dan.

En een onenotenotitie eens kunnen bekijken.

Verder heb ik geen problemen met openoffice, maar omdat dat zich nogal beperkt tot oude word, excel en powerpoint-documenten vrees ik dus dat ik office 2007 zal moeten installeren voor de 2007-versies van bestanden en voor onenote en outlook.

Maar nu lees ik over 2 oplossingen:

Office 2007 installeren in wine
of crossover office installeren?

Welke is de beste?

mvg

Ik heb de handleiding gevolgt, zonder problemen versie 3.0.0 nu.

Ok, dan ga ik eens beginnen met die openoffice 3 te installeren (nog enkele minuten wachten, want na middernacht is het downloaden voor mij voordeliger);

als dat niet voldoende is probeer ik wine.

Want ik geloof dat office crossover betalend is, toch?

Helaas...

Ik probeerde net via wine office 2007 te installeren en kreeg dit bericht te lezen:

Installatiefout

De installatie kan niet worden voortgezet omdat een vereist bestand niet beschikbaar is of beschadigd is. Start Setup opnieuw vanaf de oorspronkelijke installatie-cd of downloadlocatie.

Wat nu?:confused:

Helaas...

Ik probeerde net via wine office 2007 te installeren en kreeg dit bericht te lezen:

Installatiefout

De installatie kan niet worden voortgezet omdat een vereist bestand niet beschikbaar is of beschadigd is. Start Setup opnieuw vanaf de oorspronkelijke installatie-cd of downloadlocatie.

Wat nu?:confused:

op deze site staat hoe je het moet instaleren (ik hoop dat je engels kent)

Daar staat dat ik dat crossoverprogramma moet downloaden en installeren. Daar ben ik nu mee bezig; Maar het is wel een trailversie. Wat als de trialperiode om is? Kan ik dan gewoon office 2007 blijven gebruiken?

volgende probleem:

After you have a copy of CrossOver Games on hand install it, and then go to ~/cxgames/lib/wine

Helaas vind ik deze ma niet :confused:

Laatst bewerkt:
Laat maar, gebruik ms office wel via een windowsserver...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan