Beste Password Manager (syncen met Synology)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elkana

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
Ik ben op zoek naar de beste Password Manager :)

Nu gebruiken we LastPass met een Chrome-extensie. Alleen mijn man heeft veel problemen met het automatisch inloggen van diverse websites. Vaak vult LastPass de gegevens niet goed in en dit irriteert zo erg dat we er aan denken om van LastPass af te stappen. In het verleden hebben we een jaar-abonnement gehad om ook LasPass op onze mobiele telefoon en tablet te kunnen gebruiken. Voor 10 euro per jaar is dat op zicht geen probleem maar dan moet het wel goed werken. Nu ben ik dus op zoek naar een goed alternatief. Ik heb meerdere Password Managers op een rij gezet maar ik kan er nog niet uit komen.

De eisen:
- Te gebruiken op 2 Windows desktops door middel van een Chrome-extensie, 2 Android telefoons en 2 Android tablets
- Mijn man en ik moeten allebei bij de wachtwoorden kunnen. Dat mag door middel van een gedeeld account maar mag ook door middel van 2 identiteiten.
- Mogelijkheid voor méér dan 300 wachtwoorden. We gebruiken er momenteel 301.
- Automatisch opslaan van nieuwe wachtwoorden.
- Automatisch invullen en inloggen van wachtwoorden op websites.
- Wachtwoord-generator voor veilige en sterke wachtwoorden.
- Absoluut NIET knippen/plakken om in te kunnen loggen op websites.
- Database altijd up-to-date door middel van automatisch synchroniseren tussen alle apparaten.
- Het liefst synchroniseren naar onze eigen Synology NAS en dus niet naar de servers van de programma-makers of DropBox of vergelijkbaars.

Ik heb al meerdere Password Managers bekeken en heb er een stuk of 12 op een rij gezet door middel van deze website: http://online-password-manager-review.toptenreviews.com
RoboForm Everywhere
LastPass (Huidige Password Manager)
Dashlane (Ziet er erg mooi uit maar abnormaal duur!)
Passpack Pro (Alleen web-based Password Manager.)
Sticky Password
Password Genie
1Password
Keeper
SplashID Safe
Password Box
KeePass X

Maar ik wil ook graag ervaringen horen van mensen. Voornamelijk van mensen die een Password Manager in eigen beheer hebben ben ik benieuwd naar hun ervaringen.

In het verleden Keepass gebruikt, maar LastPass biedt veel meer mogelijkheden. Moet zeggen dat ik eigenlijk nooit problemen heb met het gebruik van LastPass. Werkt zeer goed op al mijn devices. Er is een mogelijkheid voor het downloaden van de wachtwoordenlijst voor offline gebruik.

Ik gebruik al jaren Roboform Desktop met sync naar Roboform Everywhere. Werkt ook op IOS en Android.
Oke is niet gratis maar gebruik het al jaren en dik geld waard... Zelfs ook zakelijk gekocht en met 30-40 inloggingen per dag is dat heel snel terug verdient (en veel minder ergernis).

Het is inmiddels alweer 12 dagen geleden dat ik mijn openingspost plaatste. Zijn er verder geen mensen meer geweest die ervaring hebben met Password Managers?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan