Beste pc onder de 700 euro

• Onderwerp starter Onderwerp starter unix
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

unix

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2014
Hallo iedereen

Ik zou graag een lichte game pc willen zodat ik er Runescape kan op spelen en men huiswerk kan op maken. Graag had ik een desktop gehad. Voor mij is het geheugen minder belangrijk omdat ik daar niet zo zeer gebruik van maak. Aangezien Runescape een browser game is. Ik wil dit spel op high kunnen spelen en dat men pc dus goed koel blijft. Meestal speel ik 3-5u per dag. Hier zijn de minimum pc vereisten van dat spel : Klik hier

Alvast bedankt :thumb:

In principe heb je alleen een onboard graphics card nodig. Je kunt dus VER onder je budget blijven en toch de mogelijkheid in de toekomst over houden om een extra grafische kaart te installeren voor zwaardere games.

Wat heb je allemaal extra nodig? monitor? windows? kast? muis? etc?

Ik denk dat ik voor de eerste keuze van thebopemmonkey ga omdat vrienden me aan geraden voor een i5 te nemen. Aangezien de graphiqs regelmatig vernieuwd. Nu zit ik toch even weer met een paar vraagjes. Ben ik verplicht voor deze pc daar zelf te laten ineensteken? Een vriend vanmij kan dit namelijk gratis doen wat dus ook wel wat zou besparen. En die windows 8 is dat ook verplicht? Heb namelijk een kapotte laptop met windows 7 home premium 64 bit die ik niet meer gebruik. Is het dan mogelijk het op deze pc te installeren met de licentiesleutel onderaan men kapotte laptop? Zoja dan zou dit al flink bespaard zijn. Kan deze pc ook in België geleverd worden?

Dank u, hacken doe ik liever niet. Hou het graag legaal. Hierbij is de vraag dus opgelost.

Laatst bewerkt:
@ unix,

Welkom op Helpmij.nl

Heb je vraag even verplaatst naar aankoop nieuw systeem/upgraden daar hoort hij thuis gaat tenslotte om een nieuw systeem en je kan zelf de vraag op opgelost zetten in de blauwe balk rechts boven

Hartelijk bedankt voor het te verplaatsen en de vraag opgelost te zetten. In de toekomst zal ik dat doen met volgende vragen :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan