Beste progamma voor website.

Status
Niet open voor verdere reacties.

chipsnub

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2011
ey,

Wat kan ik het beste gebruiken om php mee te progameren voor mijn site ?
Het zijn misschien een paar dingetjes maar, misschien als ik een keer wil uitbreiden dat het dan wat makkelijker gaat.

En krijg je dan ook te zien hoe het eruit ziet?

Want zou dat wel graag willen zien.

Ja, zowel code als design kun je zien. Het is ook prima voor CSS.

Ok bedankt, hou wel een beetje van windows :d

Dan is het probleem opgelost.

Hallo,

Het handigste is natuurlijk al kun je de talen, HTML, CSS en misschien PHP. Dreamweaver is wel een van de beste, voor beginners is MAGIX website maker een hele goede. Ook kan je een CMS installeren zoals Joomla!. Ook zijn er veel gratis WYSIWYG website builders.

Groet,

Fabian

Ik heb altijd met kladblok gewerkt maar dat begint een beetje te vervelen en is irritant als je een keer een fout hebt.

Ik heb net die ene geinstalleerd ga hem nu ff een beetje bekijken enz., en kijk dan hoe dreamweaver eruit zien.

Het crasht alleen elk kwartier. Ik zou het alleen gebruiken als je ook dingen met Sharepoint doet. Voor PHP zijn ongetwijfeld veel betere programma's te vinden.
Ligt dan aan je eigen PC :P werkt hier perfect.

Hallo,

Het handigste is natuurlijk al kun je de talen, HTML, CSS en misschien PHP. Dreamweaver is wel een van de beste, voor beginners is MAGIX website maker een hele goede. Ook kan je een CMS installeren zoals Joomla!. Ook zijn er veel gratis WYSIWYG website builders.

Groet,

Fabian

met magix website maker ben je niet veel, gewoon via code is veel beter
eerst gebruikte ik dan, het is me zelfs niet gelukt de pagina's online te zetten, er zaten teveel fouten in "zei men"

daarnaa gebruikte ik het programma van one.com maar ben nu bezig met pagina's te maken met de code, veel beter, maar wel niet zo simpel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan