Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het crasht alleen elk kwartier. Ik zou het alleen gebruiken als je ook dingen met Sharepoint doet. Voor PHP zijn ongetwijfeld veel betere programma's te vinden.Microsoft SharePoint Designer 2007 (gratis) vind ik het beste programma dat er bestaat.
Ligt dan aan je eigen PCHet crasht alleen elk kwartier. Ik zou het alleen gebruiken als je ook dingen met Sharepoint doet. Voor PHP zijn ongetwijfeld veel betere programma's te vinden.
Ligt dan aan je eigen PCwerkt hier perfect.
Klopt daar heb je SharePoint Server voor nodig dacht ik.Waarschijnlijk ligt het aan Sharepoint zelf, maar ik ben zeker niet de enige
http://www.google.com/search?q=sharepoint+designer+crash
En misschien is 2010 wat stabieler, maar die kan ik niet gebruiken.
Ja, versie 2010. Wij werken nog met 2007, en dus ook SP Designer 2007 (helaas).Klopt daar heb je SharePoint Server voor nodig dacht ik.
Hallo,
Het handigste is natuurlijk al kun je de talen, HTML, CSS en misschien PHP. Dreamweaver is wel een van de beste, voor beginners is MAGIX website maker een hele goede. Ook kan je een CMS installeren zoals Joomla!. Ook zijn er veel gratis WYSIWYG website builders.
Groet,
Fabian
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.