Beste video kaart voor 200 - 250 euro op dit moment?

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer4all2

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Berichten
449
Goeden avond of voor jullie misschien nu goedenmiddag,

Omdat ik binnenkort een mooie 3d monitor (tv) krijg is het natuurlijk de moeite waard om ook de games even in 3d uit te proberen. Ook, omdat bf3 in oktober uitkomt wil ik graag een nieuwe videokaart hebben.

Mijn budget is zo'n 200 - 250 euro en ik vroeg mij af wat de beste kaart voor deze prijs is op dit moment. als proccesor heb ik een quad 3.8 ghz van amd erin zitten op het moment. Ik wil spelen op een resolutie van 1920x1080.

Alvast bedankt voor jullie hulp

groetjes,
Rowan
 
Hoi,


Denk de Nvidea N 560 gtx ti bv deze
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie :) Is er iemand die dit kan confirmen?

(ik ben zelf eigenlijk meer fan van ati)
 
Hoi,

Ik ook Maar in die prijsklasse zou je een 6950 kunnen nemen maar ik lees dat de nvidea net even beter is daarom. En is volgens mij ook al wat langer met 3D bezig de 6000 serie is volgens mij de eerste serie van amd die 3d ondersteund Maar kan het ook mis hebben
 
Ik heb mij idd ook al een beetje verdiept en volgens mij heb je gelijk ;) De 6970 is niet alleen duurder maar ook slechter geloof ik.
 
Hoi,

Denk niet slechter maar wel duurder dan 560 kijk hier eens.
 
Laatst bewerkt:
Het is belangrijk dat hij 3D goed aankan. Kan ik bf3 op redelijke kwaliteid spelen met 3d aan?

107726,108489,120464,116135,115485,115581,115794


EDIT:
http://www.overclock.net/nvidia/1018042-msi-n560gtx-ti-twin-frozr-ii.html
Oh ik zit zelfs op die site haha :p :$

Ik had gister nog een linkje gevonden van de 3d test waar nvidea beter uitkwam (werd getest in unique heaven) maar ik kan hem even niet meer vinden :(
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Is jammer want in deze komt de 6970 niet voor
 
Sorry voor de vele posts achter elkaar maar ik ben een beetje radeloos. Ik denk dat ik toch maar voor de GTX480 TI - hawk ga vanwege de prijs en kwaliteid en aangezien nvidea al wat verder in 3d is. Maar dan heb ik nog een vraag voordat ik deze keuze kan maken. Heb ik een aparte 3d transmitter nodig voor de nivdea kaart of kan ik gewoon standart 3d beeld door geven naar mijn 3 TV en de transmitter van het scherm naar mijn bril gebruiken ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan