Beste videokaart voor games

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vincenzo20

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 dec 2015
Berichten
3
Ik ben momenteel aan het kijken voor een PC waar ik games zoals counterstrike global offensive etc op kan spelen.
Nu heb ik 3 computers waar ik van denk dat ik die wel zou willen aanschaffen, maar ik weet niet exact welke pc de beste videokaart heeft van de 3.

Ik zou graag willen weten welke van deze videokaarten het beste geschikt is om games mee te spelen.


Geforce GTX 740 OC 4GB, Nvidia GTX 950 2GB , AMD Radeon R9 255
( misschien als er een argument bij zou kunnen waarom precies, zodat ik het zelf ook kan begrijpen, zou perfect zijn. )


Bij voorbaat dank
 
:confused: Misschien is het beste dat jij zelf kijkt op basis welke game je spelen wil automatisch bij bijna elke videokaart ( online ) je zien kan met welke ook games die compatibel is ...

I.v.m. jouw vraag, wil je zeggen dat ik bij Cool Blue over Geforce GTX 740 OC 4GB lees dat NOOIT meer leverbaar is ??? ( :( ?? weet niet waarom ), en GTX 950 Nvidia is niet echt voor zware game geschikt en niet voor gamers met hoge eisen geschikt is, dus enige als beste ( uit jouw notatie ! ) is AMD Radeon R9 255 .........:thumb:

En als je echte gamer wel bent, dus geen een van die drie zal ( als ik jou was ! ) kiezen :(

Kijk even ( ALS je dat wil ! ) -- deze kleine overzicht -->> KLIK
 
Laatst bewerkt:
De R9 255 komt hier in de prijslijsten niet meer voor en is dus een verouderd model, hetzelfde geldt overigens voor de GTX 740, beide zijn low budget instap-kaarten.
De GTX 950 is van deze 3 de best presterende kaart.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties, vanavond kijk ik er even naar als ik thuis ben =]

Mocht je een betere optie weten, budget is 700-900 euro.

Ik hoef in principe geen wereld pc, maar wel een pc waar je op een fatsoenlijke manier zonder lag of dergelijke een potje counterstrike bijv. op kan spelen :) en evt CoD, mocht ik daar ooit spontaan behoefte voor hebben ;D
 
Een GTX 750 Ti is een heel aantrekkelijke kaart waarmee je de meeste recente games minimaal op medium settings kunt spelen i.c.m. een Core i5 en 8 Gb ramm.
Deze kaart kost, afhankelijk van merk en uitvoering ( event. overclocked ) tussen de € 120 en € 145.
Een GTX 960 zit daar al snel weer € 50 boven maar presteert ook navenant beter.
 
De R9 255 komt hier in de prijslijsten niet meer voor en is dus een verouderd model, hetzelfde geldt overigens voor de GTX 740, beide zijn low budget instap-kaarten.
De GTX 950 is van deze 3 de best presterende kaart.

Ik denk dat ik maar gewoon deze kaart erin plak -> Nvidia GTX 970 4GB

Kan je mij misschien alleen vertellen, als ik naar die site ga, zie je allerlei percentages en spellen erbij.. Is dat in hoeverre je een spel op hoge kwaliteit kan spelen?
 
Voor full hd is normaal gezien een gtx 960 voldoende maar een GTX 970 kan wel soms eens oplossing bieden als je echt graag veel fps wilt
 
Laatst bewerkt:
Kijk je ook even naar het vermogen van je voeding zodat je zeker weet dat je voeding het systeem trekt met die GTX 970 ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan