• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bestelbon genereren van online bestelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

BasSchuring

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2013
Berichten
32
Bekijk bijlage bestelbonnen online bestelling.xlsxBeste Helpers,

Ik wil graag automatisch een bestelbon voor mij leverancier genereren in excel. (en later ook interne productiebonnen)
Er komt dadelijk een export bestand vanuit de shop met de gegevens zoals in blad: online bestellingen.

Hierna moet hij in de lijst van sku's gaan zoeken welke leverancier hierbij hoort en welk artikel of artikelen.
Allen nu hebben wij +- 450 sku's en krijg ik dus een bestel formulier met, als er 1 ding besteld wordt 449 lege regels.

Hoe kan ik dit slimmer oplossen. Dus dat hij wel de sku vergelijkt en de daarbij horende info ophaalt (welke ik later voor de productie bonnen nog uit ga breiden) maar ik wel een nette bestelbon krijg dus zonder lege regels?

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.....

alvast bedankt

Bas
 
Ik zou het eens proberen met een "autofilter" in rij 15 in het blad " leverancier bestelling.

vervolgens klikken op het (filter) pijltje in cel b15 en kiezen voor waarden groter dan 0 ?
 
Ja dit zou kunnen, maar we gaan met verschillende leveranciers werken en dan gaat dit niet op. Eigenlijk wil ik automatische regels verbergen aan de hand van de inhoud. Kan dit??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan