Heb aan jullie een zeer belangrijke vraag.
En heel wil graag weten wat de beste oplossing is.
Ik heb bij azerty op 1 Februari een bestelling gedaan bij hun voor desktop laten bouwen.
Ik heb alles netjes op papier en toen netjes besteld en betaald.
En ik kreeg op 4 Februari netjes een mail van hun dat bestelling in behandeling was.
Maar hoorde zelfs tot op 26 Februari niks van hun zelfs niet een mail gekregen of de onderdelen
die ik voor dedesktop had gedaan bij elkaar horen.
Heb ondertussen wel paar keer gemailt naar hun hoe het ervoor stond maar daarop ook geen antwoord.
Heb toen maar op 27 Februari maar gemailt naar hun hoe het er voorstond met de onderdelen en hoe lang nog ging duren voor desktop klaar was kreeg daar ook geen antwoord op per mail.
Heb toen maar gebeld op 28 Februari hoe lang ging duren voor desktop klaar was heb netjes gezegt wat er aan de hand was en ze zeiden heel kort we zijn er mee bezig en U krijgt mail wanneer het klaar is toen gooide brutaal de telefoon op de haak.
Kreeg bijna geen tijd om wat aan hun nog wat tevragen met hun aan de telefoon duurde +/- maar 3 minuten meer niet.
Ze waren ook nog erg brutaal aan de telefoon en je kon horen aan hun stem dat ze beledigt waren dat ik gebeld had met de vraag hoe lang ging duren.
Maar tot op heden nog steeds geen mail van of de desktop klaar is en of hoe het ervoor staat.
Vindt dit wel heel erg raar dit geen mail krijgen van hoe het ervoor staat met Desktop en of
de ondedelen netjes bij elkaar horen en wanneer de desktop klaar is.
Ik denk nu toch maar over de bestelling ta annuleren en ergens anders tebestellen waar je wel netjes wordt behandelt als klant.
Nu komt de vraag wat vinden jullie ervan en is het toch verstandiger om de bestelling te annuleren of moet ik
nog ff paar dagen wachten.
En heel wil graag weten wat de beste oplossing is.
Ik heb bij azerty op 1 Februari een bestelling gedaan bij hun voor desktop laten bouwen.
Ik heb alles netjes op papier en toen netjes besteld en betaald.
En ik kreeg op 4 Februari netjes een mail van hun dat bestelling in behandeling was.
Maar hoorde zelfs tot op 26 Februari niks van hun zelfs niet een mail gekregen of de onderdelen
die ik voor dedesktop had gedaan bij elkaar horen.
Heb ondertussen wel paar keer gemailt naar hun hoe het ervoor stond maar daarop ook geen antwoord.
Heb toen maar op 27 Februari maar gemailt naar hun hoe het er voorstond met de onderdelen en hoe lang nog ging duren voor desktop klaar was kreeg daar ook geen antwoord op per mail.
Heb toen maar gebeld op 28 Februari hoe lang ging duren voor desktop klaar was heb netjes gezegt wat er aan de hand was en ze zeiden heel kort we zijn er mee bezig en U krijgt mail wanneer het klaar is toen gooide brutaal de telefoon op de haak.
Kreeg bijna geen tijd om wat aan hun nog wat tevragen met hun aan de telefoon duurde +/- maar 3 minuten meer niet.
Ze waren ook nog erg brutaal aan de telefoon en je kon horen aan hun stem dat ze beledigt waren dat ik gebeld had met de vraag hoe lang ging duren.
Maar tot op heden nog steeds geen mail van of de desktop klaar is en of hoe het ervoor staat.
Vindt dit wel heel erg raar dit geen mail krijgen van hoe het ervoor staat met Desktop en of
de ondedelen netjes bij elkaar horen en wanneer de desktop klaar is.
Ik denk nu toch maar over de bestelling ta annuleren en ergens anders tebestellen waar je wel netjes wordt behandelt als klant.
Nu komt de vraag wat vinden jullie ervan en is het toch verstandiger om de bestelling te annuleren of moet ik
nog ff paar dagen wachten.