Bestellen via Internet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ivo28
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivo28

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2004
Hoi allemaal, ik ben benieuwd naar de ervaringen van diegenen die via Internet een PC of onderdelen hebben besteld. Positieve of negatieve ervaringen. En dan vooral over de service die na de ontvangst is geleverd.

Zelf heb ik wel eens een muziek-cd besteld maar ik denk erover om een PC via de internet-winkel Compusupply te bestellen.

Alvast bedankt!

Groet, Ivo.

Ik heb wel eens wat via takeitnow besteld, wellicht toen zelf opgehaald omdat Utrecht voor mij niet zo ver is. Dit is prima gegaan.

Ook heb ik wel eens wat via www.camerahuis.nl besteld, dit heb ik thuis laten bezorgen, is ook prima verlopen, totaal geen klachten.

ik bestel menige pc bij www.yorcom.nl bevalt me best, als er wat is bellen ze gewoon en met garantie geen gezeur, ondanks de TNT groep toch een ruiling binnen 3 dagen geregld.

succes

Hangt er heel erg vanaf waar je wat besteld, de ene geeft veel service is snel met leveren etc, terwijl de andere niet of het verkeerde leverd, en slechte service levert

perfect

Ik heb mijn pc bij dell op internet gekocht en het is allemaal prima verlopen. Service is goed en ik ben heel tevreden. Wij kopen wel vaker via internet en ik ben (nog) geen bedrijf tegengekomen waar het niet goed verliep

groetjes tammie:)

ik heb tot nu toe pc-onderdelen gekocht bij:
informatique: vrij duur, maar toch geen echt goede service. Geen tip. Voor mij is de zaak wel handig omdat het vrij makkelijk bereikbaar is voor mij. (naast internet ook een echte winkel)

pchut.nl: Was vrij traag met leveren, maar uiteindelijk is alles wel goed gegaan, op zich best een goed adres.

Pczaak.nl: Pas geleden een koeler besteld, maar verkeerde gekregen. Moet nu zelf heel veel werk gaan doen om hem omgeruild te krijgen. Ook met t beantwoorden van emails zijn ze zeer laks.
Voorlopig denk ik dus zeer slecht over deze zaak.

dan heb ik ooit nog bij (ik meen) interngeheugen.nl/com geheugen besteld en dit is toen prima gegaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan