HWV
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 19 feb 2009
Beste,
Ik heb in de loop der tijd veel hulp gehad, en ben daarom ook zover gekomen met mijn bestlijst die ik op deze manier wilde maken.
In de bijlage mijn bestellijst, met de tabbladen Bestellijst1, afnemers, artikelen
alles werkt perfect
- Opslaan met NAW gegevens van de bestelformulier
- Offerte maken naar word.
- Bestellijst sorteren
- Artikelomschrijving automatisch laten vullen met een artikelnummmer
- Adres gegevens automatisch laten vullen met een invul van een debnr.
- Geef bij meer als 1 bladzijde automatische de raster weer zoals de rest van de bestellijst.
maar mijn probleem is het volgende .
Als je in het gele vlakje 10 als debnr gebruikt vult hij netjes de gegevens in.
maar als ik 20 pak, waar de gegevens in de tabblad afnemer niet goed zijn gevuld vul hij op die plek niks in.
Als ik dan in de bestelformulier de aanpassing wil doen door deze handmatig in te vullen krijg ik allemaal foutmeldingen, die je niet zo maar weg krijg.
Aangezien dat dit formulier gebuikt gaat worden met mensen met weinig Excel kennis wil ik kijken of ik dit probleem nog kan ondervangen.
Groet HWV
Ik heb in de loop der tijd veel hulp gehad, en ben daarom ook zover gekomen met mijn bestlijst die ik op deze manier wilde maken.
In de bijlage mijn bestellijst, met de tabbladen Bestellijst1, afnemers, artikelen
alles werkt perfect
- Opslaan met NAW gegevens van de bestelformulier
- Offerte maken naar word.
- Bestellijst sorteren
- Artikelomschrijving automatisch laten vullen met een artikelnummmer
- Adres gegevens automatisch laten vullen met een invul van een debnr.
- Geef bij meer als 1 bladzijde automatische de raster weer zoals de rest van de bestellijst.
maar mijn probleem is het volgende .
Als je in het gele vlakje 10 als debnr gebruikt vult hij netjes de gegevens in.
maar als ik 20 pak, waar de gegevens in de tabblad afnemer niet goed zijn gevuld vul hij op die plek niks in.
Als ik dan in de bestelformulier de aanpassing wil doen door deze handmatig in te vullen krijg ik allemaal foutmeldingen, die je niet zo maar weg krijg.
Aangezien dat dit formulier gebuikt gaat worden met mensen met weinig Excel kennis wil ik kijken of ik dit probleem nog kan ondervangen.
Groet HWV
Bijlagen
Laatst bewerkt: