Bestelling plaatsen in PDF bij fabrikanten

Status
Niet open voor verdere reacties.

mieso

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2007
Wij hebben een webwinkel en ik zoek al tijden een stukje software waarmee ik een bestelbon in PDF formaat kan aanmaken die ik naar fabrikanten/leveranciers kan sturen.

Nu moet ik een bestelling altijd over-typen en in een emailtje zetten maar het lijkt me makkelijk als ik een standaard bestellijst kan versturen. Ik weet dat zulke programma's er zijn, we krijgen zo ook wel bestellingen binnen van klanten maar dit is meestal een onderdeel van een groot software pakket. Ik zoek dus iets losstaand.

Iemand een idee?

Wij gebruiken Pdf Writer, dat is een virtuele printer die alles wat je maar wil printen, naar een pdf-bestand omzet. Die kun je vervolgens mailen.
Volgens mij zijn er ook wel freeware versies van zo'n programmatje.

Wij gebruiken Pdf Writer, dat is een virtuele printer die alles wat je maar wil printen, naar een pdf-bestand omzet. Die kun je vervolgens mailen.
Volgens mij zijn er ook wel freeware versies van zo'n programmatje.

Ik heb wel gewerkt met pdf writers en dat werkt wel maar dan moet ik alsnog alles eerst overtypen.

Ik zou het liefst de gegevens van de klant invullen (factuur/ aflever adres) en dan artikelnummers intypen en dat er dan automatisch een mooie bestelbon gemaakt wordt.

dus u bedoelt de lijst inscannen en dan in pdf formaat?
dat kan ook met pdf writer.
alles in paint inscannen en dan ''printen'' naar de writer

Het beste werk je mogelijk met een database en een factureer programma.
In deze link worden twee gratis versies onder de loep genomen.

mvg leo

Foxit PDF Editor helpt je gegarandeerd. Je kan ook formulieren hiermee invullen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan