Egbert12345
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 dec 2010
- Berichten
- 543
Beste forummers,
Zie s.v.p. mijn voorbeeldbestand. Wat ik graag wil is dat er "een knop" wordt gemaakt die een keuzemogelijkheid (regel toevoegen en regel verwijderen) geeft en dat per optie een macro wordt uitgevoerd en dat die knop een titel heeft met bijvoorbeeld "opties". Ik heb geprobeerd iets te maken. Hebben jullie suggesties (de betreffende macro's al gemaakt)?
Zie s.v.p. mijn voorbeeldbestand. Wat ik graag wil is dat er "een knop" wordt gemaakt die een keuzemogelijkheid (regel toevoegen en regel verwijderen) geeft en dat per optie een macro wordt uitgevoerd en dat die knop een titel heeft met bijvoorbeeld "opties". Ik heb geprobeerd iets te maken. Hebben jullie suggesties (de betreffende macro's al gemaakt)?