besturingselementen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gotty

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2004
Berichten
491
Goedenavond allemaal,

Ik ben momenteel bezig met een cursus Acces van Microsoft. Nu ben ik met vraag 4 bezig in deze database in het opject rapporten in de database "Alfabetische lijst van producten" waarvan ik een besturingselement moet selecteren en slepen. Maar ik heb geen idee wat ze bedoelen want ik krijg niets voor elkaar.

Als je de databse opent wordt het opdrachtvenster van de cursus ook geopend. Maar voor de zekerheid hieronder het citaat van de opdracht:

Selecteer in de sectie Details het besturingselement Categorienaam en sleep het tot onder Categorienaam.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
 
voettekst (categorienaam)

Voor zover ik de opdracht begrijp (2x categorienaam) moet je het veld categorienaam verslepen naar onderdeel voettekst (categorienaam).

Omdat dit gelijk is voor een aantal producten in een groep.
Dus dit hoef je maar 1 keer te vermelden niet op elke regel.

Ik zou de opdracht zo opvatten:
Selecteer in de sectie Details het veld Categorienaam en versleep het naar de sectie voettekst (Categorienaam).


Maar ik heb geen idee wat ze bedoelen want ik krijg niets voor elkaar.
Ik moet ook even vragen: Heb je wel de ontwerpweergave geopend? En niet het afdrukvoorbeeld?
 

Bijlagen

  • categorienaam.jpg
    categorienaam.jpg
    54,8 KB · Weergaven: 39
Laatst bewerkt:
Voor zover ik de opdracht begrijp (2x categorienaam) moet je het veld categorienaam verslepen naar onderdeel voettekst (categorienaam).

Omdat dit gelijk is voor een aantal producten in een groep.
Dus dit hoef je maar 1 keer te vermelden niet op elke regel.

Ik zou de opdracht zo opvatten:
Selecteer in de sectie Details het veld Categorienaam en versleep het naar de sectie voettekst (Categorienaam).



Ik moet ook even vragen: Heb je wel de ontwerpweergave geopend? En niet het afdrukvoorbeeld?

Hoi Greenery80,

dat is een goeie van je, laat ik jouw verwoording van de opdracht maar aanhouden. Ik had de inderdaad de ontwerpweergave geopend. Bedankt voor je hulp
bedankt.gif
.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan