Besturingssysteem niet gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga Windows ME proberen, maar eerst even opstarten enzo...
Het zou een stuk handiger zijn als ik in mijn normale pc (geen laptop) de floppydrive had laten zitten, maar aangezien de harde schijf anders nergens anders in paste...

Laatst bewerkt:
Met Fdisk kun je parties verkleinen, verwijderen, maken en actief maken.

Kun jij mij eens de bestanden: C:\DOCUME~1\Fabian\LOCAL~1\Temp\WERfee6.dir00\sysdata.xml
C:\DOCUME~1\Fabian\LOCAL~1\Temp\WERfee6.dir00\Mini101910-01.dmp sturen naar mij? misschien kan ik er iets mee.

Heb ik al in gekeken, maar dat was voor iets anders, namelijk voor een driver. Ik wilde hem alsnog voor de zekerheid uploaden, maar er staat nu dus dat het pad niet bestaat. Maar ja! Ik ga even die Windows ME proberen...

Zelfde error.
Moest ik eigenlijk de XP Pro schijf in de cd-rom lezer stoppen?

Het zou moeilijk gaan als je de CD-ROM in de diskette station doet:P
Maar, dan weet ik geen raad meer.
Probeer een WinXP opnieuw te installeren, ZONDER formateren (klikken op "Geen wijzigingen aanbrengen aan huidig systeem"). Dan herstelt die alle systeem bestanden.

O... oh... die had ik namelijk niet in de cd-rom lezer gestopt maar in het beeldscherm...
Even serieus: Ik bedoel dus of er sprake moet zijn van een cd.

Ik had de computer inderdaad een paar dagen geleden geïnstalleerd, maar met een cd van een vriend die die dubbel had. Ik kon mijn eigen cd niet meer vinden... Ik moet nog maar eens goed gaan zoeken :o

Volgens mij is het gewoon een stomme kapotte laptop. Ik probeer nog een paar dingen maar volgens mij gaat het niet lukken...
Misschien is er een kabeltje halflos ofzo?

Het is ons niet gelukt de laptop te maken en ik denk niet dat dat er nog van gaat komen. Al hoop ik het natuurlijk wel. En nog bedankt voor de moeite, coenraad en pity123.

Toch maar even wat eerder geprobeerd en het werkte niet aangezien er geen schijfstations kunnen worden gevonden.

Ik heb nog een keer de opstartdiskette geprobeerd met fdisk /mbr, en nu werkt het volgens mij; ik krijg geen error melding maar helemaal geen melding, hij gaat gewoon door. Dit is dus goed nieuws! Ik hoop maar dat het blijft werken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan