besturingssyteem probleem bij opstarte

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Berichten
686
beste mensen ik heb een probleem op me eigen computer ik heb een paar dagen geleden op de pc gezeten maar toen kreeg ik een blauw scherm dat iets was veroorzaakt nog wat en daarom sloot hij windows af ik moest hem in veilige modus opstarte maar tot dat scherm kom ik niet meer waar ik dat kan doen want ik kom tot een zwart scherm waar staat ''fout tijdens laden van besturingssyteem kan iemand me helpen want systeem herstel kan ik ook niet doen via f11 en als ik dat zou doen ben ik denk ik alles kwijt dus pleas help me snel want ik heb me pc echt nodig voor school en andere belangerijke dingen.:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Daar heb ik zeker wat aan want ik heb de informatie daar gevolgd was aleen een beetje uitvogelen in de bios waar boot device enz zat maar uiteindelijk gelukt en hij werkt dus hartstikke bedankt :D:thumb:
 
aleen nu kan ik internet niet openen en allerlei dingen niet weg slepen enz. als ik internet wil openen staat er dit.

Windows kan het bestand C:program Files\internet explorer niet vinden.

is er iets fout gegaan?? waardoor hij me schijf niet herkend ofzo??
maar ik moet me bestanden verplaatsen naar me usb schijf omdat ik xp opnieuw ga instaleren maar nu kan ik niks verplaatsen hoe kan dat help me pleas
 
Laatst bewerkt:
windows opnieuw geinstaleerd alles werkt weer goed deze vraag is opgelost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan