besturingsysteem doet raar!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ilselostfan

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2006
Berichten
27
Als ik mijn computer opstart doet de muis het niet. na ongeveer 5x opstarten doet de muis het pas. Ook als ik internet explorer gebruik komt er een melding dat explorer.exe wordt afgesloten. ik snap er echt niets van

kan iemand mij helpen???
 
als ik internet explorer gebruik komt er een melding dat explorer.exe wordt afgesloten.
Staat er misschien ook iets meer in deze melding? Staat er alleen maar dat explorer wordt afgesloten of staat er misschien een specifieke foutmelding? een ontbrekend bestand ofzo?

Je zou eventueel eens een scan kunnen doen op beschadigde bestanden:
Start -> uitvoeren (in Vista: zoekopdracht) => "sfc /scannow" (zonder de aanhalingstekens en let op de spatie) => OK

Houd de installatieCD van Windows bij de hand. In sommige gevallen wordt er om gevraagd.
Bij een sfc-scan zoekt Windows naar beschadigde besturingsbestanden (door Windows beveiligde bestanden genoemd)
 
ik heb die cd niet hoor. Mijn XP zat er al op toen ik hem kocht en ik heb er geen Cdrom bij gehad. wat nu?
 
Staat er misschien ook iets meer in deze melding? Staat er alleen maar dat explorer wordt afgesloten of staat er misschien een specifieke foutmelding? een ontbrekend bestand ofzo?
 
het volgende:

in iexplore.exe is een fout opgetreden en moet wroden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

U was bezig met een bewerking. Deze gegevenszijn mogelijk verloren gegaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan