Beta tester worden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pyreen

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2010
Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje een droom om Betatester te worden! Wie weet hoe ik deze droom kan waarmaken?
Ik hou van veel type games. Maar een ding vindt ik niet leuk: In een Arena Vechten bijvoorbeeld! Daar ben ik echt niet voor ingestemt meestal!
Verder beschik ik over: Een goede PC! ( Namenlijk: Acer Aspire M5801 ) & Een WII & Een XBOX. Het liefste wil ik het met PC Games doen.

Groetjes,
Pyreen

In theorie is het heel simpel.
1) Vindt een spel dat nog niet in beta fase is en waarvan de ontwikkelaar Beta testers vanuit de gebruikersgemeenscap rekruteert. (ik weet niet of lle ontwikkelaars dit doen)

2) Wacht tot de ontwikkelaars vragen om beta testers.

3) meld je aan en duimen maar dat jij bij de gelukkigen zit.

Helaas zullen er in verreweg de meeste gevallen meer aanmeldingen dan plaatsen zijn, je kunt er dus niet op rekenen dat je ook daadwerkelijk gekozen wordt.

Bijkomend probleem kan zijn dat je 18 jaar of ouder moet zijn. Om mee te mogen doen moet je (in alle gevallen lijkt me) een NDA (Non Disclosure Agreement) ondertekenen, die zijn niet rechtsgeldig als je nog geen 18 bent.

NB: Ik heb het hier over PC spellen, geen flauw idee of het bij consoles anders werkt.

Hoi,
ik ben bezig met een mmorpg, bij mij mag je beta tester zijn.

Je moet ouder dan 12 zijn! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan