Betaal platform maken

• Onderwerp starter Onderwerp starter pzc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pzc

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 apr 2014
Hallo ik ben bezig met een website te maken maar nu is mijn vraag hoe maak ik daar een betaal platform van. Het is namelijk zo ik wil foto's en filmpjes aanbieden en nu wil ik dat mensen daar voor moeten gaan betalen als ze deze willen zien.
Wie o wie kan mij helpen. Ik vind nergens op internet uitleg hier over.

Alvast bedankt.

iDeal, Paypal, overschrijving. Je zegt het maar. Is er allemaal. Hoe en wat hangt helemaal af van hoe je website in elkaar zit.

Bedankt voor de reactie ik ga even kijken hoe het werkt.

De meeste banken bieden iDeal voor websites. Helaas heb je voor het aanvragen dan vaak een zakelijke rekening nodig bij die bank, da's jammer. Het is wel zo dat iDeal veel wordt gebruikt. Vooruit betalen met een gewone betaalopdracht is extra werk voor de bezoeker (dus een drempel) en achteraf betalen is voor jouw een hoop sores. Om de een of andere reden zie je PayPal langzaam verdwijnen.

btw: denk je werkelijk wat te gaan verdienen? Er zijn al vele sites met gigaveel (on)betaalde foto's en we gaan steeds meer video's kijken via onze tv provider.

Gek dat PayPal verdwijnt. Heb je de kosten al eens bekeken van een PayPal transactie.

RogerS, nooit naar gekeken, maar uit je woorden begrijp ik dat ze zichzelf uit de markt prijzen :d :d :d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan