Betaalde apps zonder creditcard

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebastiaan11

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Hallo ik wil graag eenmalig een applicatie downloaden van 4.98. Ik las op internet dat dit kan met 3vcard maar de goedkoopste kaart is 20 euro.
Als ik het overige geld weer terug wil hebben kost mij dit 5 euro, en ben ik dus 10 euro kwijt voor die applicatie.
Is er een andere manier om een betaalde app te kopen zonder creditcard?

Dit heb ik inderdaad op verschillende sites gelezen, maar op dit moment is er geen andere manier om apps te kopen? Ook niet vergelijkbaars als 3vcard maar dan vanaf 5 of 10 euro?

Ik las dit toevallig en dacht van laat ik het maar even melden. Of er iets vergelijkbaars als die 3vcard is weet ik niet.
Wel heb ik even gekeken op de website van 3vcard en daar heb ik maar 1 woord voor over: Oplichterij!
Om een kaart met een tegoed van 20 euro te kunnen kopen moet je 1 euro toeslag betalen en dat loopt op tot 5 euro bij een kaart met een tegoed van 150 euro.
Betalen om iets te mogen kopen? WAT een nonsens!
En dat er geld wordt gerekend voor administratieve diensten kan ik me best iets bij voorstellen maar 2 euro 50 om je overgebleven tegoed terug te kunnen krijgen nadat je ook al een aankooptoeslag hebt betaald???
Pure oplichterij!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan