betaalde website werkt niet met ADSL

Status
Niet open voor verdere reacties.

thetwoofus

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2002
Via de intern modem van de pc konden we op de website van RDC (afmelden van autos) komen. Nu hebben we ADSL en het blijkt dat dit niet compatibel is met ADSL, dus komen we er niet op. Weet iemand hier een oplossing voor? Het is omslachtig om steeds van modems te moeten wisselen. Tevens heb ik de software van de intern modem verwijderd, dus nu wil ik het terugzetten om met het oude tel. nr wat nog voor een paar weken geldig is in te bellen; het stuurprogramma heb ik op een cd-rom, maar weet ik niet hoe ik dit terug moet zetten. HELP!!!!!!!!!!!

Welke website is dat is dat http://www.RDC.nl

Of je nu met een inbel modem of adsl modem daar naar toe surft mag niets uitmaken.

Kan je wel met het adsl modem naar een andere site surfen.

speedtouch

Ja, surfen naar andere websites gaat probleemloos.Ik had het niet goed uitgelegd - ik kan een kijkje nemen op de website van RDC, maar kan er niets mee doen, ik kan niet inloggen om auto's af te melden via hun computercentrale. In "veel gestelde vragen" lees ik dat het met ADSL niet werkt!

Maestro -> ik heb ADSL van zonnet, dan zou dit betekenen dat ik twee ISP's zou hebben, maar dan heb ik nog niets aan de ADSL voor wat dit betreft.

Patricia volgens hun ondersteunen zij ook adsl.

zie hier.

Bij RDC kunt u terecht voor professionele ICT-ondersteuning
• Snelle en voordelige datacommunicatie via DSL: Z-Net van RDC

Het lijkt mij sterk dat jullie bedrijf alleen met een adsl verbinding inlogt.

De opzet snap ik wel , normaal heb je een soort abo. die € 8,85 kost ,hierbij krijg je een speciaal inbel nummer.

Neem eens contact op met RDC voor een oplossing hierover.

Wil je voorlopig toch gebruik maken het oude inbel nummer, dat kan op eenvoudige wijze.
Het oude nummer staat gewoon nog in de explorer, door dat hier een adsl verbinding van is gemaakt is de optie inbellen via de provider gedisabled , klik deze weer gewoon aan en hij belt weer via het oude modem.
Mocht dit niet lukken installeer de cd van RDC en hij zet alles zoals het moet.

Ik vind als zij zelf reclame maken voor professionele ict ondersteuning dat zij dat ook maar moeten bewijzen.

Groet en succes ; speedtouch

Laat ff weten hoe het afloopt.

Speedtouch -> RDC gebeld en inbellen via de adsl modum van zonnet kan niet, het kan alleen met de interne modum en een rechtstreekse verbinding naar hen, omslachtig dus! We hebben een andere auto-afmelder benanderd, namelijk A2sp en dat kan wel met de ADSL verbinding, we komen gewoon op hun website; dus stappen we over naar hen, dat regelen ze ook nog vandaag voor ons. Probleem dus opgelost!
Hartelijk dank voor de genomen moeite (ook Maestro12).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan