Betekenis van de bekende blauwe schermen

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Bestaat er een programma om de herkomst te achterhalen van de foutmelding die je krijgt bij de bekende blauwe 'fatale uitzondering' schermpjes? En bestaat er ook een gratis programma om de problemen mee te herstellen, een soort van PC doctor maar dan freeware?
B.V.D.

Over die eerste link: ik heb geen problemen bij het afsluiten van mijn PC, daar heb ik al een patch voor geinstalleerd ooit.

Over die tweede link: Ik heb 64 mb, hoe moet ik die instellen?

Laatst bewerkt:
Nee, kom hier niet echt verder mee, het zijn alleen maar forums maar daar staat geen enkele oplossing voor mijn probleem. Dus mijn vraag blijft staan. Maar bedankt in iedergeval.

Een programma bestaat niet, maar er zijn genoeg websites die zulke problemen documenteren. Een gratis programma om zulke problemen te herstellen bestaat ook niet. Er kunnen 1001 redenen zijn voor blauwe schermen. Om welke gaat het?

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door Bennie
Een programma bestaat niet, maar er zijn genoeg websites die zulke problemen documenteren. Een gratis programma om zulke problemen te herstellen bestaat ook niet. Er kunnen 1001 redenen zijn voor blauwe schermen. Om welke gaat het?

Groetjes,
Bennie

ja zo is het en daarom liet ik deze links achter omdat er inderdaad heel veel mogelijkheden kunnen zijn waardoor je blauwe schermen kunt krijgen! ik werk zelf al lang niet meer met win98. maar met win xp. daar krijg je minder snel blauwe schermen, maar het kan natuurlijk wel, als software of andere toepassingen niet ondersteund worden door win xp!

Bedankt voor de reacties....hier heb ik dus werkelijk waar helemaal niets aan.....

Windows 98 loopt niet vaak vast bij mij maar als het een keer vastloopt ben ik benieuwd waar dat aan ligt. En waar is die documentatie te vinden over die blauwe schermen?

Heb je hier wel eens aan gedacht?...schrijf de foutmelding(en) op en post deze op Helpmij, zo kan men gericht een oplossing geven, een beproefde methode. :)

Zal het onthouden, maar heb dit in het verleden ook al eens gedaan bij een helpdesk maar die wisten er nooit uit te komen, wie weet hier wel?

Geplaatst door erwin32
Zal het onthouden, maar heb dit in het verleden ook al eens gedaan bij een helpdesk maar die wisten er nooit uit te komen, wie weet hier wel?

Ik krijg nu toch wel langzamerhand het idee dat je óf erg koppig bent, of dat gewoon lezen niet je sterkste punt is:confused: Er is nu al drie keer gezegd dat zonder PRECIEZE info niets met je probleem gedaan kan worden:eek: Om je laatste vraag dus te beantwoorden: ik weet het in ieder geval niet ...

Groetjes,
Bennie

He bedankt voor de goede hulp....vriendelijke vriend...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan