betere videokaart maar welke

Status
Niet open voor verdere reacties.
okee dus zegmaar tussen 10 en 20 euro, valt mee.
en zo kit wat houd dat precies in? stel ik neem die kit van 2gb die wampier stuurde in de link, moet ik dan mijn oude werkgeheugen eruit halen en die kit van 2 gb erin doen of werkt dat niet zo? en als ik dat erin doe moet ik dan nog iets veranderen of is mijn RAM dan gwn 2 gb geworden.

PS wat is die botleneck precies? is dat het zelfde als overclocken?

PSS: nog even wat is die powersupply en cpu?

heel erg bedankt!

bottleneck is het tegenovergestelde van overklokken

denk aan de nek van een wijn fles die er voor zorgt dat de fles niet in eenkeer leeg loopt als je em leeg probeert te gieten
in dit geval zal de processor de bottleneck van de computer zijn waardoor de pc niet optimaal draait

waarom een kit? wat is er voor andere mogelijkheid nog dan?

mijn moederbord kan blijkbaar maar 2gb aan, stel ik zet er gewoon 4 gig bij, wat gebeurd erdan? gebruikt hij dan gwn maar 2gig of gaat er dan wat fout als ik dat doe.

en wat is nou eigenlijk die powersupply waar eerder over gesproken werd?

@firest0rm oke bedankt ik begrijp het nu, dus bottleneck dan wil de pc wel meer doen maar het lukt niet, en overklokken is dan dat de pc meer doet dan dat die eigenlijk aan kan, net als overtoeren ofzo.. als ik het goed begrijp

Powersupply is het voedingsgedeelte in je PC. Dit is een onderdeel die los te vervangen is. Je ziet hem aan de achterkant van de computer kast zitten: het is het gedeelte waar de aan/uit schakelaar op zit en waar het netsnoer ingestoken moet worden. Voedingen zijn vanaf 40 a 50 euro te koop in verschillende wattages en zuinigheidsklassen. Let wel op dat de aansluitingen overeenkomen met die van je MoederBord. Gezien je vragen raadt ik je aan deze niet zelf te vervangen.

Als je een goedkope kaart zoekt: ik heb nog mijn HD 5670 over. Deze heeft 1GB geheugen en heeft geen apartevoeding nodig en past in de PCI-E aansluiting. Hij vorig jaar fabrieks af meegeleverd in mijn Dell 8300 dus nog zo goed als nieuw. In vraag er 55 euro voor.

Laatst bewerkt:
erg bedankt voor je aanbod, maar ik ga toch voor de hd6770

PS: nog een kleine vraag, als ik online spellen speel zoals silkroad, guild wars enz. als ik dan op een gedeelte zit waar zegmaar 'monsters' zijn dan is er niks aan de hand (alle graphics op low dan) maar kom ik op een gedeelte waar veel andere online spelers staan dan gaat het ineens haperen, heeft dit dan ook met mijn RAM en videokaart te maken? want ik heb wel een snelle internetverbinding..

Sorry, ik ken de spellen die je speelt niet.

Er zijn vele redenen denkbaar.
Je kunt wel een snelle internetverbinding hebben kwa doorvoersnelheid maar als de responsetijd slecht is dan heb je er voor bijvoorbeeld zo'n spel niet zo veel aan.

hoe weetje wat de snelheid is qua doorvoersnelheid en response snelheid? en kan de responsetijd sneller gemaakt worden? of ligt het aan je internetabbonement ofzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan