Betreft het software

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick8

Banned
Lid geworden
17 aug 2006
Berichten
247
Geachte,

Graag zou ik iets willen melden als ik via het conferatie gedeelte naar software ga en ik wil daar iets dus verwijderen wat ik heb gedownload dan luky me dat niet hoe zou dit kunnen komen dan krijg je iets van problemen verzenden of niet dus dat werkt blijkbaar niet maar dat is lastig


misschien is er dan iemand die ma kan helpen

bedankt alvast
patrick
 
:confused: Vraag is niet echt helemaal duidelijk ...:( maar denk dat jij iets wat je ergens gedownload hebt verwijderen NIET kan ...toch ?
probeer maar ook dan app. met welke je dat iets wat je gedownload hebt, even uitzetten en dan betreffende download verwijderen ..

ALS maar niet lukt je kan altijd proberen '' LockHunter'' shell extensie met welke je voor 99,99% verwijderen kan ...:thumb:
Tweede mogelijkheid is dat je ook een shell extensie instaleert en via die kan je ook zekker gewenste folder, ... of wat dan ook verwijderen ... en dat is ''Remove On Next Reboot''
P.S. Laat maar hooren dan ...:D :thumb:
 
Laatst bewerkt:
@ROYONIX: Het gaat hier niet over shell-extensions of toegangsrechten op mappen waar de software geïnstalleerd is, maar dat de Windows Installer blijkbaar de uninstall niet kan uitvoeren zoals vastgelegd in de registry (en zichtbaar via Configuratiescherm -> "Programma's toevoegen en verwijderen", zoals de topic-starter schrijft in zijn startposting).

@topic-starter: je zou kunnen proberen of Windows Repair All in One je kan helpen. Dan vooral de opties "Register system files" en "Repair MSI".

Tijs.
 
:confused: Maar zie je boven dat Patrick aangeft dat hij iets wat GE-download heeft, en niet wat hij GE-instaleerd heft ...niet verwijderen kan ..
Citaat: patrick8 / Betreft het software

ik wil daar iets dus verwijderen wat ik heb gedownload
:confused:
 
@ROYONIX: Ik zal de vraag nog eens uitschrijven zoals IK hem geïnterpreteerd heb. Hopelijk ben je het dan met me eens.

Graag wil ik iets verwijderen dat ik gedownload en daarna geïnstalleerd heb. Als ik via Configuratiescherm naar Software ga en aangeef dat de software verwijderd moet worden, dan lukt mij dat niet. Dan krijg ik iets van of ik informatie over het probleem wil verzenden naar Microsoft.

Tijs.
 
:thumb: Ik ben overal en altijd met jou me eens :d:thumb: ...dus alles is oke, regel jij dat maar verder ik ga me hier niet meer bemoeien:D .....:thumb:
 
@ROYONIX: Hoho! Natuurlijk wordt jouw hulp ook gevraagd, alleen moeten we wel werken aan het juiste probleem. :)
Ik ben niet van zins om het allemaal in mijn eentje te gaan doen. :D

Tijs.
 
:d Ooookey dan ...ALS ik me mag toch een beeeeetje bemoeien ( THANX ! ) ...:thumb:
Is het niet beter dan dat geïnstalleerde ( ALS maar toch iets geïnstalleerd is ! :D ) software in gev. dat windows DE-installatie niet activeren kan, met bijv.-> of met Revo Unistall of met Perfect Unistall onder force manier de-instaleren probeert ? :confused:
P.S. ik zeg maar wat ....:confused:
 
Laatst bewerkt:
Geachte,

Graag zou ik iets willen melden als ik via het conferatie gedeelte naar software ga en ik wil daar iets dus verwijderen wat ik heb gedownload dan luky me dat niet hoe zou dit kunnen komen dan krijg je iets van problemen verzenden of niet dus dat werkt blijkbaar niet maar dat is lastig


misschien is er dan iemand die ma kan helpen

bedankt alvast
patrick
 
geachte

graag zou ik iets willen weten als ik via software programma wat is geinstalleerd wil verwijderen dan komt het volgeden berichtje

in avgmfapx.exe is fout opgetreden en moet worden afgesloten


hierdoor is het dan niet mogelijk iets eruit te halen is er misschien oplossing
 
:( En dat bedoel ik nu ook, ... misschien is windows install/ of de-install bij jou ergens beschadigd of zoiets...maar dat is nu een andere zaak ..;):confused:
en mijn mening alleen maar was dat je probeert als je kent via Revo Unistaller pro. ? ...en via Force ( dwang manier voor de-installatie ! ) functie iets wat je weg hebben wil ....verwijderen ???:(
-----------------
excueses dnties ...:thumb: wist ik nie dat jij ook aan het schrijven bent ... en natuurlijk een goede idee ( zal ik zelf ook zo proberen ! ) is dat van jou ...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan