Betreft SPAM

Status
Niet open voor verdere reacties.

alema

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2003
Wie kan mijn duidelijk maken waarom ik 96 xSpam op mijn ongebruikte 2e e-mail krijg?Dit adres is nog nooit eerder gebruikt op internet maar wel enkele jaren geleden aangemaakt .Vandaag voor het eerst geprobeerd te gebruiken.Mijn Provider is Wanadoo

Aad:evil:

Ja is achterlijk idd, machteloos gevoel krijg je ervan...
Maar probeer het positief te zien, je hebt dit adres nog niet gebruikt, dus een andere aanmaken is waarschijnlijk nog geen probleem.

Spam

ja zo zat ik vd week op mijn werk en kreeg ik een return mail post van een email die schijnbaar naar een of ander speelgoed email adres had gestuurd.
Op mijn werk nog wel, ik weet bijna zeker dat niemand dat adres weet vooral omdat het alleen maar zakkelijk wordt gebuikt, schijn zogenaamd gespoofd te zijn en wordt er nu een nieuw adres voor me bedacht omdat het schijnbaar niet te stoppen was.

Mischien is er ook zoiets met dat email adres gebeurdt.
Mischien stond het wel in jouw eigen email adressenboek en is het toch op een of andere manier naar buiten gelekt, mischien wel vie je provider zelf.
Ik bedoel wij hebben een eigen email server op het werk en ook daar gebeurdt veel ste veel.

grtjs jjw

SPAM-CD'S -- Onder spammers zijn cd's in omloop met daarop miljoenen
e-mailadressen. Computermagazine PC Active heeft zulke cd's bemachtigd en
stelt je in staat om te achterhalen of jouw e-mailadres daar ook op
voorkomt. De service is geen fuik om zelf een dergelijk adressenbestand
aan te leggen: "Uw e-mailadres wordt niet opgeslagen, maar alleen
gecontroleerd aan de hand van bestaande adressen in de database." Jammer
alleen dat de service niet zover gaat dat je jezelf direct kunt
verwijderen uit de bestanden.

Staat u op spam-cd's?
http://www.aktu.nl/pc-active/spam/

(ik sta wel op zulke cd's met een "spam-maar-raak" accountje)
:D

CD ROM= Compact Disc READ ONLY MEMORY

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan