Betrouwbare block chekker...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Önder

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2004
Kan ik ergens een betrouwbare blok chekker krijgen?
Die van internet zijn onbetrouwbaar als ik daar email adres in typ laat die het ofline zien terwijl de gene gewoon online is in mijn lijst.

Mwa, volgens mij niet.. de persoon mailen met de vraag of je geblokt bent lijkt me de beste oplossing.

Of gewoon op een ander adres toevoegen..

Ik heb het echt dringend nodig....:S
Heb me nog nooit zo slecht gevoeld...

met amsn kan je zien je lijst wie je geblock heeft en het werkt heb het al uitgetest. http://amsn.sourceforge.net/
Dit is eveneens een goed alternatief voor msn.
normaal zie je een kruisje ofzow voor die contactpersoon je zal wel zien het valt op :p

Geplaatst door Önder
Ik heb het echt dringend nodig....:S
Heb me nog nooit zo slecht gevoeld...

Als mensen de optie aanhebben staan zoals in onderstaande screenshot kan je de status niet vanaf een site zien.

block.jpg

Kan je niet aan iemand anders vragen of ze (zal wel een ze zijn he ;)) online is ?

Hartelijk bedankt voor je opheldering....
Zal er mee moeten leren leven:confused:

gebruik nu maar die amsn bij mij werkte het prima ik vroeg mensen mij even te blocken en het werkte.
Amsn is een prog zoals msn messenger maar kan net dat tikkeltje meer

Ik begrijp niet helemaal hoe dat ding werkt,
hoe kan ik zie wie mij blokt?

zie jij je contactpersonen bij de offline contacten zien er daar ventjes wat raar uit of als je er met je muis overgaat dat er staat dat je niet op hun lijst staat of zoiets.
De ventjes die er raar uitzien met kruis ofzow hebben je geblockt of je van hun lijst afgegooit. Als er niemand raar uitziet heeft niemand je geblockt :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan