beveilegen

• Onderwerp starter Onderwerp starter reza
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

reza

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2001
hallo

ik wil een cd branden maar wil de cd ook beveilegen zo dat niet meer kan over gebrand worden dat het mooilijk word om het tedranden wie weet hoe ik dit kan doen of met welk programma

alvast bedank

Als je gewoon een CDR neemt en van alle instellingen binnen Nero of EasyCDCreator afblijft, (m.a.w. gewoon muziek of bestandjes -> datacd maken, erop zet) dan wordt de CD na het branden afgesloten en is deze niet meer opnieuw te gebruiken en dus beveiligd.

;) :D

ik had nog willen toevoegen aan mijn opsomming :

of gewoon een gamecd maakt en van alle instellingen binnen Nero afblijft................ ;) :D wordt de CDR ook netjes door de brandsoftware afgesloten en dus beveiligd tegen overschrijven.

het is een spel cd waarop 4 spellen in totaal staan hoe kan ik dat doen het is dus geen audio of film

ja maar de cd is al een keer gekraakt dus de beveileling zit er nou niet meer op en dat wil ik dus er wel op

OK, snap ik, maar als je doet wat ik adviseer,
(geloof mij,)
dan kan niemand meer bestandjes erbij zetten / branden.

oke goed bedank ik ga proberen maar kan je me mischien een klein uit leg geven hoe presies

alvast bedank

Gewoon met je standaard brandprogramma gaan branden.
In het geval van Nero betekent dat :

lege CDR in de brander leggen,
de CD die je wil gaan kopieren in de CDspeler/DVDspeler leggen,

Nero opstarten en vervolgens de logische stappen binnen Nero volgen (met je vingers van allerlei opties afblijven !!!)

Met logische stappen bedoel ik dan de keuze die gemaakt moet worden wat voor soort CD gemaakt moet gaan worden. In jouw geval dus een datacd.

Als je de keuze hebt tussen "on the fly" of eerst naar hdd branden, kies dan voor "on the fly" als je een redelijk snelle computer hebt. Heb je een wat oudere (langzamere) pc, kies dan voor imagebestand op hdd maken alvorens te gaan branden.

Geplaatst door gast0225
;) :D

ik had nog willen toevoegen aan mijn opsomming :

of gewoon een gamecd maakt en van alle instellingen binnen Nero afblijft................ ;) :D wordt de CDR ook netjes door de brandsoftware afgesloten en dus beveiligd tegen overschrijven.

Overbranden lukt dan nog steeds en dat is denk ik wat de topicstarter bedoeld.

nee werk niet ik kan hem dan gewoon weer branden zonder problemmen Muurhond
weet wat ik bedoel wat ik presies bedoel is dat het na het branden met de beveileging niet meer tebranden is of na het branden werk de cd niet dus de 2 de copy werk dan niet mischien weet iemand waar ik zo een ding kan downloaden securom of starsoft3 of safedisk enz

Laatst bewerkt:
Mijn geplaatste link al bekeken?:o

ja puppie

maar daar mee moed ik zelf een passwoord zetten maar ik wil dat er niemaand er achter komt dat ik de cd beveilegt heb wand als er 1 de passwoord heeft dan heeft de anderen het ook dus niet iedereen krijg een copy van mij

Laatst bewerkt:
het engels van mij is niet zo goed maar berijp dat het over audios gaat en niet om data

En wat ik ervan begrijp is dat het wel kan.
Maar een cd te beveiligen dat is niet makkelijk.
Het zal ook veel euro's gaan kosten.
En dan nog zal het te kraken zijn, kijk maar naar de vele audio cd's en diverse programma's die er op het www rondwaaien en die allemaal gekraakt zijn.

ik weet dat het niet makkelijk is daarom vraag ik hulp hier maar dan wel data cd en niet audio ik wil je toch bedanken dat voor de mooite wat je heb gadaan maar mischien heb je ook een ander idee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan