Opgelost Beveiligd opstarten uitschakelen in Windows 10

• Onderwerp starter Onderwerp starter A.J.
  • Startdatum Startdatum
Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen idee wat je met kg bedoelt.
kg is ook een kilogram, maar in dit geval genereert het iets 😉
Het wordt in elk geval nog steeds direct verwijderd, dus er staat nog steeds iets enorm te beveiligen zonder dat ik dat wil.

Voer die setup.exe eens uit onder de Command Prompt (cmd) met administrator rechten.
kg = kilogram Hij wordt een kilogram lichter door de stress.;)
Hoe doe ik dat?
Ik vier wel bijna mijn 20 jarig bestaan hier, maar ik word inmiddels ook alweer een dagje ouder en de boel wordt wat trager tussen de oren.

cmd in het zoekvak typen en rechts > Uitvoeren als Administrator > achter de prompt juiste locatie typen of daar naar toe gaan met cd naam etc.

* MS-DOS (Microsoft Disk Operating System)

c:\ is de root van de c-schijf en d:\ de root van de d-schijf (bovenste map op de schijf)
Van directory veranderen: ga naar de root van een willekeurige directory
cd\ is > ga naar root
cd.. is > ga één niveau lager
Je staat in c:\Users\Username> en je wilt naar de map Documents dan typ je
cd Documents Volledig staat er dan c:\Users\Username>cd Documents

Om de inhoud (mappen en bestanden) van een directory te bekijken typ je dir kan ook dir/p (page) dir/w (width) en dir|more > Enter

Voer die setup.exe eens uit onder de Command Prompt (cmd) met administrator rechten.

gpedit.msc nagekeken?

• On your Windows 10 computer click Start > gpedit.msc. This opens Local Group Policy Editor.
  • Navigate to Computer Configuration > Windows Settings > Security Settings > Local Policies > Security Options.
  • In the right pane look for policy setting – User Account Control: Run all administrators in Admin Approval Mode. Either right click the setting and click Properties or just double-click the policy.
This app has been blocked for your protection

Herstarten.
gpedit.msckan ik niet invoeren in dat balkje

gpedit.msc nagekeken?

• On your Windows 10 computer click Start > gpedit.msc. This opens Local Group Policy Editor.
  • Navigate to Computer Configuration > Windows Settings > Security Settings > Local Policies > Security Options.
  • In the right pane look for policy setting – User Account Control: Run all administrators in Admin Approval Mode. Either right click the setting and click Properties or just double-click the policy.
This app has been blocked for your protection

Herstarten.
Ik kom niet in dat gpedit.msc

Command Prompt geprobeerd? Adres staat in jouw screenshot.
voorbeeld ander adres:
"C:\Program Files\Norton Security\Engine\22.24.3.2\navw32.exe" /QUICK
de jouwe invoeren en > Enter

Dit moet je wel heel zorgvuldig doen!

• Leuk
Waarderingen: A.J.
Command Prompt geprobeerd? Adres staat in jouw screenshot.
voorbeeld ander adres:
"C:\Program Files\Norton Security\Engine\22.24.3.2\navw32.exe" /QUICK
de jouwe invoeren en > Enter
In de tussentijd heb ik wat andere progjes geprobeerd die prima installeerden.
Alleen deze niet.
Om mijn gemoedstoestand niet verder onder druk te zetten gooi ik dat progje gewoon weg hahaha.
Dus allen bedankt voor zover.
Ga ik toch met een gerust hart mijn 20 jarig jubileum vieren.

Maarrrrrr:
Iedere keer dat je weer opnieuw opstart gaat die real time beveiliging ook weer aan.
Is daar ook een truuk voor om dat ergens uit te zetten?

Miss. heb je hier wat aan i.p.v. die ouwe meuk.
Nou, ik werk niet met oude meuk hoor hahaha.
Het ging om wat oudere plugins die gewoon erg werkbaar zijn en een eigen 'sound' hebben.
Maar goed, die blieven dan weer wat minder legale acties om aan de praat te krijgen en daarom loop ik te klooien met de beveiliging.

Miss. heb je hier wat aan i.p.v. die ouwe meuk.
Kwam deze nog tegen:

Tja, Defender zit er niet voor niets in.....
Een AV is tegenwoordig een must.
Ben ik deels met je eens.
Het wordt je op deze manier een beetje door je strot geduwd en zie daar liever een eigen keuze in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan