• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Beveiligd werkblad excel kraken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marky76

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2002
Beste,

Ben al een tijdje opzoek naar een software die een beveiligd blad in excel kan kraken.
Maar altijd betaalend.
In bijlage zit een bestandje waarbij het werkblad beveiligd is.
Dit bestand zou ik graag nog gebruiken alsook andere collega's, maar omdat het beveiligd is kan ik het jaar enzovoort niet aanpassen.

Heeft iemand weet van zo'n software die in excel een beveiligd werkblad kan kraken.

Groeten, Mark

Bijlagen

Wanneer ik het document open in OpenOffice.org Calc kan ik de beveiliging probleemloos uitschakelen. Zou dus in principe ook in Excel moeten kunnen, maar dat heb ik hier niet, dus kan dat niet voor je testen.

Van wie heb je dat bestand?

Edit: Ik zie namelijk in de eigenschappen dat het van dit bedrijf is.

Laatst bewerkt:
re beveiligde sheet

Beste Mark,

Huijb heeft je er ook al op gewezen dat het bestand van een ander is. Gebruk dan dus onrechtmatig zijn.
Bijgaand een zip file met daarin het originele bestand met een sheet die onbeveiligd is, gebruik is voor je eigen verantwoording.

suc6 Willem

Mod edit: zoals ik dus al zei, eerst even horen waar dat bestand vandaan komt. Dus dan niet alsnog dat bestand bijvoegen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste,

Dit bestand wordt gebruikt binnen heel kpmg en nog bij andere boekhouders.
Dit is iets dat iedere boekhouder moet berekenen bij zijn fiscale aangifte.
Het enige waarom we de beveiliging eraf willen is om het jaartal aan te passen, aan
deze sheet is niets secret.

Groeten, Mark

[koorknaapmode]

Het lijkt me dan dat de kpmg en andere boekhouders even bij eerder genoemd bedrijf aankloppen om te vragen of ze een update hebben of dat ze een versie willen toesturen zonder beveiliging. Beetje bedrijf regeld dat soort zaken legaal en "hacked" niet andermans auteursrechtelijk materiaal.

[/koorknaapmode]

Beste,

Dit bestand wordt gebruikt binnen heel kpmg en nog bij andere boekhouders.
Dit is iets dat iedere boekhouder moet berekenen bij zijn fiscale aangifte.
Het enige waarom we de beveiliging eraf willen is om het jaartal aan te passen, aan
deze sheet is niets secret.

Groeten, Mark
Als iedereen het gebruikt dan snap ik het probleem niet. Neem dan contact op met de maker van het bestand, zeg dat je zijn/haar bestand van de site heb gehaald en dat je graag het wachtwoord wil hebben omdat je het jaartal wil aanpassen.

Beste,

Heb de beveiliging eraf kunnen halen. Met een free trial van Password Revorery for Excel.
Dus is gebakken.

Groeten,

leren

hallo,
ik zou graag codes leren kraken
ken iemand een site of kan iemand het me uitleggen?
alvast bedankt:thumb:

Beste Sluwe

Je maakt twee foutjes.
Ten eerste hoor je niet door te gaan op de topic van een ander. En daarnaast stel je een vraag over games in het onderdeel Excel.

Isse niet de bedoeling.

Richard

@ProtputUnited OUde topics (ouder dan drie maanden) mogen met rust gelaten worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan