pelley
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 nov 2004
Hoihoi,
Ik heb een excel-bestand met meerdere tabbladen. Op het eerste blad moet alles ingevoerd worden, op de andere tabbladen komen met formules de verschillende gegevens van het eerste tabblad te staan. Het eerste tabblad is dus voor de vrije invoer, de andere tabbladen heb ik beveiligd (bij Extra, Beveiliging, Blad beveiligen).
Voorbeeld van een lijst:
Last name...........Functie.....kenteken
Aalst, van der J........Inh...........00-FV-XX
ONWAAR..................0
Azarkani, M..............Inh............00-BP-XX
ONWAAR...................0
Baur, G...................Prev.Fm.Tech..00-PL-XX
Nu wil ik de rijen waar de waarde 0 is niet zien. Dit kan heel eenvoudig met Data, Filter, Autofilter. Alleen... deze functie werkt niet wanneer je het werkblad beveiligd hebt. Ook niet als je de titelrij niet beveiligd.
Iemand enig idee hoe je kunt filteren of er anders -op een makkelijke manier- voor kunt zorgen dat je de rijen met waarde 0 bij functie niet ziet?
Voorwaarde = beveiligd werkblad!
Alvast bedankt, Pelley
::Overzicht is voor een ander, vandaar de 'makkelijke manier'
Ik heb een excel-bestand met meerdere tabbladen. Op het eerste blad moet alles ingevoerd worden, op de andere tabbladen komen met formules de verschillende gegevens van het eerste tabblad te staan. Het eerste tabblad is dus voor de vrije invoer, de andere tabbladen heb ik beveiligd (bij Extra, Beveiliging, Blad beveiligen).
Voorbeeld van een lijst:
Last name...........Functie.....kenteken
Aalst, van der J........Inh...........00-FV-XX
Azarkani, M..............Inh............00-BP-XX
ONWAAR...................0
Baur, G...................Prev.Fm.Tech..00-PL-XX
Nu wil ik de rijen waar de waarde 0 is niet zien. Dit kan heel eenvoudig met Data, Filter, Autofilter. Alleen... deze functie werkt niet wanneer je het werkblad beveiligd hebt. Ook niet als je de titelrij niet beveiligd.

Iemand enig idee hoe je kunt filteren of er anders -op een makkelijke manier- voor kunt zorgen dat je de rijen met waarde 0 bij functie niet ziet?
Voorwaarde = beveiligd werkblad!
Alvast bedankt, Pelley
::Overzicht is voor een ander, vandaar de 'makkelijke manier'