FunZip
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 9 jan 2002
Hoi,
Ik heb een DVD +/- brander ingebouwd maar..........het "backuppen" van dvd's is voor mij nog onontgonnen terrein.........
Wat is (zijn) de simpelste en snelste programma's om een copie van een (beveiligde) dvd te maken voor eigen gebruik?
Ik lees vaak DVDshrink te gebruiken of DVD Decrypter/DVD2one/nero maar ook Moviejack2 ;Instant Pinnacle Copie en Alcohol120% zouden goed functioneren!
Ook Anydvd en Clonedvd zouden een beproefde combinatie zijn.
Er zijn er vast nog veel meer.......
Kortom: ik zie door de programma's het bos niet meer!
Vandaar mijn vraag:
Wat is (zijn) de simpelste en snelste programma's om een copie van een (beveiligde) dvd te maken voor eigen gebruik?
Thnx.
Ik heb een DVD +/- brander ingebouwd maar..........het "backuppen" van dvd's is voor mij nog onontgonnen terrein.........
Ik lees vaak DVDshrink te gebruiken of DVD Decrypter/DVD2one/nero maar ook Moviejack2 ;Instant Pinnacle Copie en Alcohol120% zouden goed functioneren!
Ook Anydvd en Clonedvd zouden een beproefde combinatie zijn.
Er zijn er vast nog veel meer.......
Kortom: ik zie door de programma's het bos niet meer!
Vandaar mijn vraag:
Thnx.