beveiligde map binnen XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crazyjoo

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
Hallo,

Ik had tot op vandaag binnen XP een map die alleen zichtbaar was voor mij binnnen mijn xp account. Het betreft de map mijn documenten op apparte partitie. Nu heb ik vandaag mijn pc opnieuw geinstalleerd maar nu is de map niet meer toegankelijk omdat deze zicht baar was voor mijn oude user xp account. Ik zit nu met mijn handen in het haar omdat hier mijn mails in staan en al mijn documten van de laatste 3 jaar.

Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft?

Alvast bedankt

Met een administrator account kom je er altijd in volgens mij. Bij de geavanceerde beveiligingsinstellingen aangeven dat de nieuwe gebruiker eigenaar is van de map en de permissies aanpassen.

En anders is het wellicht mogelijk een knoppix cd/dvd te gebruiken. Die omzeilt alle beveiligignsinstellingen.

Indien je in mapopties eenvoudig delen hebt uitgevinkt, bij een home versie kan dat alleen in veilige modus en als administrator, kun je de rechten ervan overnemen of geven aan een gezochte gebruiker.

Of gebruik deze link.

Bedankt

hackerfrans zei:
Met een administrator account kom je er altijd in volgens mij. Bij de geavanceerde beveiligingsinstellingen aangeven dat de nieuwe gebruiker eigenaar is van de map en de permissies aanpassen.

En anders is het wellicht mogelijk een knoppix cd/dvd te gebruiken. Die omzeilt alle beveiligignsinstellingen.

Hi het is me inderdaad gelukt om via de rechten van de administrator de eigenschappen aan te passen van de map zodat ik de bestanden weer kan zien met mijn huidige profiel.

Ontzettend bedankt voor de antwoorden die ik heb ontvangen.

groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan