Beveiligde modus: uitgeschakeld

• Onderwerp starter Onderwerp starter brop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brop

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2007
Sinds vorige week ben ik overgestapt naar een andere provider. Sinds deze tijd krijg ik mijn beveiligde modus niet meer ingeschakeld. Wie heeft er een tip of idee waar het vandaan kan komen?

Groeten Brop

Hoi,
volgens mij heeft dit niets te maken met je niewe provider althans kan ik me daarbij niets voorstellen,weet je zeker dat het toen pas begonnen is? Kun je het vakje "beveilgde modus" niet meer aanvinken bij internetopties>beveiliging of is de hele optie grijs (lees:niet geactiveerd) ?

Reactie

Hoi,
volgens mij heeft dit niets te maken met je niewe provider althans kan ik me daarbij niets voorstellen,weet je zeker dat het toen pas begonnen is? Kun je het vakje "beveilgde modus" niet meer aanvinken bij internetopties>beveiliging of is de hele optie grijs (lees:niet geactiveerd) ?

Ben eigenlijk voor 99% zeker dat het vanaf toen is gekomen. Ik kan er wel gewoon op klikken en dan kan ik ook alle opties aanpassen! Er staat er vast 1 (of 2 of 3,....) niet goed, maar welke????

Bij mij (IE8) zijn ze op "Lokaal Intranet" na allemaal aangevinkt en de browser geeft aan "Internet beveiligde modus ingeschakeld"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan