Beveiligde zone van het programma Acronis

Status
Niet open voor verdere reacties.

truus22

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2010
Berichten
93
Hallo alle mensen op dit Forum,

Ik gebruik al een tijdje het programma "Acronis". Hiermee kan je Backups maken van de PC. Zo'n Buckup kan je dan weer bewaren in een z.g. "beveiligde zone",
dat is een extra Partitie, die het programma zelf aanmaakt. Ik heb zo'n beveiligde zone door het programma laten aanmaken; nu mijn vraag hierover:

- Ik zie inderdaad via Windows verkenner, dat de beveiligde zone is aangemaakt (extra Partitie), maar die is leeg en dat begrijp ik niet, want ik stel mij zo voor,
dat deze beveiligde Partitie de reeds eerder door mij aangemaakt Back-up's bevat. Dat is echter niet het geval, althans niet zichtbaar.
- Worden deze Back-ups nu beveiligd louter en alleen door het feit, dat ik deze beveiligde Partitie heb aangemaakt, of
dien ik deze reeds eerder door mij gemaakte Back ups naar die beveiligde Partitie te verplaatsen?
- Worden in het vervolg de nieuw aangemaakte Back-ups automatisch in de Beveiligde zone gezet, of moet ik dat zelf doen en is dat dan zichtbaar, of zichtbaar te
maken.

De info die ik hier probeer te verkrijgen, is niet te verkrijgen via de "Help" van het programma zelf, daarom hoop ik op deze manier wat duidelijkheid te krijgen over de werking van dit programma Acronis.

Hopelijk is er iemand op dit Forum, die mij hierover wat meer duidelijkheid kan verschaffen. Ik zou daar zeer dankbaar voor zijn. Al bij voorbaat dank voor ieder reactie, die ik mag krijgen.

Met vriendelijke groet,

Cor Jansen (truus22)
Weert
 
De beveiligde zone (ASZ) is een lokatie waar je de backup kunt opslaan. Een reeds gemaakte backup kun je daar niet meer naartoe verplaatsen.

De partitie is niet in een formaat dat gelezen kan worden door Windows. Deze zal dus ook niet de correcte grootte en/of inhoud laten zien. Vanuit Acronis kun je de status van je ASZ wel bekijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan