Beveiligen Draadloze router

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geef eens antwoord op de vraag Welke router je eigenlijk hebt. Sitecom DC-202 en welke versie.
Ik stuur je de Nederlandse handleiding naar je privé-adres (te groot om hier te posten). Als je niet de moeite neemt die te bestuderen kan ik je niet verder helpen. Bovendien is je vraag om toegang te krijgen tot je router Opgelost. Nu ga je verder met andere vragen. Misschien kun je beter een nieuw draadje starten en omschrijven wat eigenlijk je vraag is.
Helaas kan ik geen attachments toevoegen aan je privé mail. Je zult hem zelf moeten downloaden bij Sitecom.

Laatst bewerkt:
Mijn vraag was om mijn draadloze netwerk te beveiligen, en dit kon ik alleen doen door dat ik mijn oude wachtwoord moest reseten, dus dit is wel degelijk een vraag. Mijn vraag is nu hoe ik mijn draadloze verbinding moet beveiligen, dus als iemand gebruik wilt maken van mijn verbinding hij eerst een wachtwoord moet opgeven.

In de router zit toch geen wireless !!!!! en dan valt er niets te beveiligen ! En waartegen beveiligen ?
Als je bedoeld een draadloze verbinding beveiligen tegen andere gebruikers van het WLAN dan regel je dat in het access-point en je PC. Ga maar eens op zoek naar de handleiding van je access-point en bestudeer dat maar eens.

Kan je mij niet helpen want ik heb de handleiding daar wordt verteld 192.168.1.245 in te voeren en vervolgens allemaal stappen door te nemen, maar ik kom niet op 192.168.1.245

Bedankt allemaal probleem is opgelost. Mijn draadloze verbinding is beveiligd.:thumb:

Bedankt allemaal probleem is opgelost. Mijn draadloze verbinding is beveiligd.:thumb:

Als je nu ook nog eens verteld hoe je dat gedaan hebt, dan help je andere mensen die met eenzelfde probleem worstelen. Zo werkt dat in een nieuwsgroep. Nemen en Geven :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan