• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

beveiligen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Justes

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2004
Hallo,

Ik kan een blad of cellen beveiligen wat ik wil maar zodra ik het blad kopieer en plak in een nieuw blad is er van inige beveiliging niets meer te bekennen, is daar een oplossing voor.

Gr Justes

Volgens mij alleen dat je dat blad ook moet beveiligen.
Die beveiliging dient dat er niemand iets van kan verwijderen enz.

jean42 zei:
Volgens mij alleen dat je dat blad ook moet beveiligen.
Die beveiliging dient dat er niemand iets van kan verwijderen enz.
Hallo Leenders Jean,

Dat is mij voldoende bekend, maar het blad wordt gekopieerd en verzonden, de ontvanger kan dan alles veranderen.

Gr Justes

Je formules ed worden niet mee gekopieerd.
Het originele blijft toch bij u.
Maak van het bestand ook een alleen lezen bestand: klik rechts op de bestandsnaam, eigenschappen en dan alleen lezen aanvinken.

Beste Justus,

Wanneer je met de rechter muisknop klikt op de naam van een tabblad, en je kiest voor 'Blad verplaatsen of kopiëren', kun je een kopietje van het tabblad maken. Als de beveiliging op dat tabblad op dat moment aan staat, wordt het gwoon meegekopieerd.

Hoe kopieer jij dan? Via Alles selecteren en dan kopiëren?

Richard

Hallo,

Het is voor elkaar, alleen een gedeelte van het blad moet verzonden worden, opgelost door plakken speciaal.
Dank voor het mee denken.

Gr Justes

hallo,

Ik kom nog even terug op mijn vraag over beveilgen, het is programma die gebruikt kan worden voor het versturen van een offerte en afleverbon.
1. hij wordt afgedrukt op A5
2. bij verzenden wordt een kopie gemaakt en verzonden in een nieuwe map waarvan dus
kolom D beveiligd is, die kan de klant normaal uitprinten, in cel B8 staat nu offerte
hij print ook voor het berdijf zelf een kopie en maakt al het ingevulde ongedaan.
3. Gaat de klant accoord dan bon invullen uitprinten, nu wordt de bon 3 x uitgeprint
een maal zonder prijzen (de besteller heeft niets te maken met de prijzen)
twee maal met prijzen een voor het achief een een die mee gaat met de factuur.
nu staat er afleverbon in cel B8.
Met dank aan enkele mensen van Helpmij o.a. Luc.

Gr Justes

Hallo,

wachtwoord VBA= Justes
wachtwoord blad = mnbvcxz

Gr Justes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan