maarten drenth
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 aug 2007
Beste Forum gebruikers,
Ik zit nog steeds met een probleem. De situatie is als volgt:
Ik heb een werkblad waarvan de kolommen A tm F data bevatten die je kan invullen. De
kolommen G tm Z bevatten allerlei formules. Nu wil ik het volgende.
Ik wil de fomules beveiligen zodat men hier niks aan kan veranderen of verwijderen. Tevens wil ik een knop waarmee je een rij kan invoegen en de formules van de daar bovenstaande rij gecopieerd worden.
Nu heb ik mijn werkblad beveiligd door de cellen met de formules te locken. Nu loop ik er alleen tegen aan dat het invoegen en copieren van een rij niet lukt.
Concreet: De formules van de cellen G5 tm Z15 moeten beveiligd worden.
Als ik in cel A15 sta en op een knop druk.. dan zou ere en rij tussengevoegd moeten worden die gelijk de fomules van rij 14 bevat (G14 tm Z14 moet dus gecopieerd woerden).
Heeft iemand een idee?
Ik hoor het graag. Ik ben hier al een tijdje mee bezig maar ik kom er niet uit.
Alvast bedankt
Ik zit nog steeds met een probleem. De situatie is als volgt:
Ik heb een werkblad waarvan de kolommen A tm F data bevatten die je kan invullen. De
kolommen G tm Z bevatten allerlei formules. Nu wil ik het volgende.
Ik wil de fomules beveiligen zodat men hier niks aan kan veranderen of verwijderen. Tevens wil ik een knop waarmee je een rij kan invoegen en de formules van de daar bovenstaande rij gecopieerd worden.
Nu heb ik mijn werkblad beveiligd door de cellen met de formules te locken. Nu loop ik er alleen tegen aan dat het invoegen en copieren van een rij niet lukt.
Concreet: De formules van de cellen G5 tm Z15 moeten beveiligd worden.
Als ik in cel A15 sta en op een knop druk.. dan zou ere en rij tussengevoegd moeten worden die gelijk de fomules van rij 14 bevat (G14 tm Z14 moet dus gecopieerd woerden).
Heeft iemand een idee?
Ik hoor het graag. Ik ben hier al een tijdje mee bezig maar ik kom er niet uit.
Alvast bedankt