Beveiliging Folder

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Berichten
1.300
Hoi Experts,

Kan ik net die ene folder, waar nogal confidentiele info in zit apart beveiligen binnen Outlook Express?
Er zitten hier soms wat lieden achter mijn PC en wil niet hebben dat ze bepaalde info kunnen lezen.

Alvast bedankt voor de hulp.

Joanne
 
Nee, niet binnen outlook express.
Als je XP of W2k hebt, kun je ieder een eigen beschermd -mits admin- gedeelte geven binnen Windows.
Dus ieder een eigen outlook express ..........en de rest.
 
Vraagje

Heb even zitten zoeken op harde schijf naar alle .pabx bestanden, daar zit nu bewuste folder nu in, die ik eigenlijk wil beveiligen.
Heb nu folder ABC via eigenschappen op verborgen gezet-->toepassen
->OK, klaar.
Hopend dat het onder Outlook Express niet meer zichtbaar is. Wel dus.

Nu iets anders, ben weer naar de map op harde schijf gegaan, en folder ABC is nu wel onzichtbaar, hoe haal ik hem nu terug, m.a.w dat hij nu wel zichtbaar is op de harde schijf oner naam ABC?
Wil verborgen nl weer afvinken.

=========
thx alvast?
 
Bij 'map opties' 'verborgen bestanden tonen' aanvinken.
 
paardemiddel

Heb er iets op gevonden.
Binnen Outlook, op harde schijf dus, een nieuwe map aangemaakt en folder ABC gewoon daar naar toe verplaatst.

Binnen Express zelf bestaat de foldernaam wel, maar lijkt nu alsof er niks in staat. Een optie tegen al te nieuwsgierige aagjes.

Nog bedankt voor je reactie, had het inmiddels ook ontdekt.

Groet,
Joanne
 
Ik zal wel dom zijn, maar hoe heb je dat nou precies gedaan?
Ik heb het ook geprobeerd, maar het lukt mij niet.
(Lijkt mij ook wel handig nl.)
Kun jij stap voor stap uitleggen hoe jij dat nu doet?
Met name deze zin: 'Binnen Outlook, op harde schijf dus'
snap ik denk ik niet goed, aangezien ik dit geprobeerd heb maar niets gebeurt. :eek:
 
Sorry voor deze late reactie.

a. heb eerst via Zoeken..naar Outlook gezocht
b. bij een speciale map zitten alle door je gemaakte folders van Outlook Express in
c. binnen dit scherm een nieuwe map gemaakt
d. te beveiligen map gewoon geknipt/gesleept en in deze nieuwe map gezet
e. het bezoek is nu weg en heb de folder weer teruggeplaatst, ging prima, dus kan het nu weer lezen.

Als je desbetreffende folder naar de nieuwe map verplaatst, blijft er toch dezelfde naam achter. Die laat ik maar staan. Als ik de map weer terugplaats, krijg je een prompt of het vervangen moet worden, klik ik ja.

De harde schijf bedoel ik de C-schijf mee, raar natuurlijk, want alles zit in feite op de harde schijf.

Heb het wel over Outlook Express he, niet over Microsoft Outlook.

Groetjes,
Joanne
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan