Beveiliging goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0663

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2011
Hallo,

Ik heb Comodo en Panda Cloud Free op mijn pc geïnstalleerd, een pc met Windows 8.
In het onderhoudscentrum heb ik dit ingesteld, is dit goed:

Firewall:
1.jpg

Antivirus:
2.jpg

Oke, dus Panda Cloud Free is wel goed? En nog een vraag, ik had liever net zoals op mijn XP pc, Microsoft Security Essentials, maar ze zeggen dat die ingebouwd zit in Windows 8, maar klopt dat wel? Want ik kan niet rechtermuisknop, en dan scannen met Microsoft Security Essentials doen, en ik zie geen MSE icon in de system tray, dus dan is het toch ook niet echt een virusscanner?

dan moet je via instellingen van MSE een paar zaken aanklikken dacht ik zodat je wel met je rechtermuisknop kunt selecteren ..... en trouwens panda cloud free is beter dan MSE!

Laatst bewerkt:
Nee, dat kan ik niet instellen. En Panda lijkt mij niet zo goed, ik heb een video gezien waar iemand geïnfecteerde site's ging bezoeken met Panda, en bij de meeste reageerde Panda niet, MSE pakte ze er allemaal uit.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ik dus wel gewoon genoeg aan Windows Defender als antivirus scanner op Windows 8, in combinatie met Comodo Firewall? Of kan ik beter AVG Free 2013 + Comodo Firewall nemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan