beveiliging instelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

sadhinoch

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2003
Berichten
232
ik krijg bij diverse site,s de melding
deze site is door u huidige beveiliginginstellingen niet te bereiken of word onjuist weer gegeven nu zal ik best wel iets ingesteld hebben maar ik weet niet meer wat wie weet het,misschien in Tweak-XP pro ???
 
ik heb een firewall in de router en van xp ingeschakeld
maar dat is al twee jaar zo
 
Zet je Beveiliging in IE eens op standaard. (in IE/Extra/Internet-opties, tabje Beveiliging) en leeg ook je cache eens: in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen, klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Klik op OK.

Nou kan het zijn dat de XP-firewall en die van je router misschien wat overdone is maar dat kan misschien een ander beter beoordelen.
 
bestanden ook of line en cookies verwijderen doe ik zeer regelmatig min een maal per dag.
xp firewall heb ik pas vandaag aangezet
 
Je meldt eerst dat je al 2 jaar dit zo hebt staan en nu schrijf je dat je vandaag de XP-firewall hebt ingeschakeld? Mogelijk zit 'm toch hier de kneep?
 
de XP heb ik er vandaag bij gezet om dat er ook een
trojan horse virus op zat.
maar de melding dat ik sommige pagina,s niet kan bereiken door mijn beveiligingsinstellingen krijg ik al veel langer
 
Kan best zijn dat het een instelling in de router is of je gerommel in Tweak-XP pro, ik zou het zo niet weten, sorry, iemand anders? :confused:

Je kan nog een Hijack This Log plaatsen ivm die trojan, kunnen restanten in je pc zitten: Hier plaatsen, KLIK-->Helpmij tegen spyware offensief<-- Eerste bericht goed doornemen en dan uitvoeren. Druk dan daar op de knop "reageer op bericht" en post je log.
 
die trojan is wel helemaal verwijderd en voor de rest zoek ik nog even verder in ieder geval bedankt voor
de reacties
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan