beveiliging maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

vitessegek

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2001
Berichten
102
een goede dag ik heb een vraag
ik wil een copy maken van een cd maar ik wil er een wachtwoord of een andere beveiliging erop zetten
dat die cd dus niet door iemand anders gebrand kan worden of met toestemming van mij dus een soort Copyright
wie kan mij verder helpen
ik gebruik easy cd creator en nero 6 en clonecd
en ik heb win xp prof
zie ook http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=169938


mvg dave
 
Je Cd is altijd te kopieeren, beveiligen kan niet. Wanneer zou je een wachtwoord moeten ingeven dan? Daar wordt niet om gevraagd in brandprogramma's. Je kunt hooguit de inhoud van de CD versleutelen zodat niemand de dat kan gebruiken tenzij er het wachtwoord bekend is, de data kopieeren is echter geen probleem.
 
Laatst bewerkt:
maar hoe kan het dan zijn dat bv de cd van marco borsato wel beveiligd is door een bedrijf dan moet het toch ook gaan lukke om dat te doen voor een mij of iemand anders



mvg dave
 
Dat is een geperste CD die volgens een heel ander principe wordt gemaakt dan een CDR. Trouwens, die CD van Marco is dan wel beveiligt, maar dat wil niet zeggen dat deze niet te kopieeren is. Beveiligen van CD's/DVD's is voorlopig onzinnig tijdverdrijf, tot nu toe zijn er altijd weer oplossingen om die beveiliging te omzeilen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan