Beveiliging Word0document met Live ID

Status
Niet open voor verdere reacties.

ppakker

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2010
Een tijd geleden maakte ik op mijn computer een bestand in Word (Office 2007 op een Windows XP machine). Ik beveiligde dit bestand via Live ID. Ik veranderde enige tijd geleden van internetprovider, zodat mijn oude e-mailadres niet meer werkt.
Er doet zich het probleem voor dat, als ik het beveiligde document wil openen, ik als melding krijgt:
"U bent niet gemachtigd om dit document te openen. U moet een bijgewerkte machtiging aanvragen via pjpelzer@kpnmail.nl (mijn tegenwoordige e-mailadres)." (Het document is dus vroeger beveiligd geweest met het nu niet meer bestaand e-mail-adres.)
Ik weet niet wat ik moet doen om een dergelijke machtiging aan te vragen of hoe ik op een andere manier in mijn document kom. Op fora van Live ID sturen ze me naar een Office-forum. Gezien mijn goede bevindingen met Helpmij probeer ik het liever hier.
Wie kan er helpen??

Pierre

Help mij

Is er werkelijk niemand die met deze vraag uit de voeten kan??

Pierre

Laatst bewerkt door een moderator:
Is er nu werkelijk niemand die mij kan helpen? Ik zit hartstikke verlegen om de inhoud van dit document. Laten de moderatoren eens in hun wijze hoofd zoeken, misschien is er toch iemand die iets kan bedenken.
Gr. Pierre

Je kan eens proberen met een encryptie programma op los te laten.
Misschien de volgende maal een document beveiligen met een paswoord om zelfde probleem te voorkomen.

Dat ik de volgende keer een andere vorm van beveiliging moet kiezen, daar was ik dus ook al achter.
Hoe en welk programma ik voor encryptie moet gebruiken, daar heb ik geen flauw idee van. Wie wel?

Pierre

Geen hulp

Het Help Mij forum dat geen hulp biedt. Niet te geloven.
:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan