Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en een knappe "pc-gebruiker" die er zelfs op het scherm in slaagt om er ook maar 1 letter aan te veranderen!!!!!!!!!!!!!
Doe maar wat ik je mailde en "nagel" mij in dit topic "aan het kruis" als jij er in slaagt 1 letter te veranderen op een plaats in dat document waar IK dat niet toesta............... zelfs niet op je beeldscherm !
Geplaatst door gast0225
je hebt 'm al..................+ -toegestane- oplossing
![]()
Geplaatst door gast0225
De wat makkelijker methode is het maken van een dotje in Word. De ontvanger kan 'm dan weliswaar openen, maar zelfs bewerken op zijn monitor is er dan niet bij en dat is wat jij wilt bereiken. Een dotje maken is hetzelfde werk als een docje maken dus mijn advies luidt dan ook : maak een dotje van je offerte en je probleem is opgelost. Je kunt de .dot eventueel nog zodanig maken dat er een invoervakje achter een regel in jouw offerte komt waarin de klant opties kan aangeven, minder / meer, anders......... De klant kan dan in een "gereserveerde" ruimte op het papier mutaties aanbrengen, maar hij/zij kan NEVER de door jou "gedotte" tekst bewerken!
Succes !
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.