beveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

boris 555

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2001
ik heb winxp pro en wil het zo beveiligen dat als ik bijv...1 min niets doe dat er dan een kadertje in beeld komt die om een wachtwoord vraagt ,ik loop wel eens weg van de pc en dan staan er gelijk een paar bij die aan het computeren slaan ,dus zijn er progjes die dat zo kunnen instellen (geen screensaver paswoord):thumb:

Midden op het scherm gaan staan, rechtermuisknop, dan krijg je de beeldscherminstellingen. Kies schermbeveiliging.
Vinkje wachtwoord en kies een schermbeveiliging. Tijd instellen
En je bent klaar. Is wel screensaver, maar wel het beste.

"SysProtect is a freeware utility that resides in the Windows 95/98 system tray along the bottom right of your screen. It gives you the ability to lock down your Windows 9x workstation just as you could with Windows NT. Additional features include ability to display your screensaver after it has password-protected your machine for you, along with allowing you to specify a time interval for automatically protecting your system after a given amount of idle time.
"With this latest version, you can now use your own favorite images as your screen wallpapers while your machine is locked down, as well as receive log reports on any failed login attempts while you were away!"

Geen XP

Ik denk dat JBS zijn oplossing beter is.
Wat je ook kan doen is een snelkoppeling op het bureaubld plaatsen naar een screensaver. Even dubbelklikken en hij staat aan :).

Geplaatst door boris 555
ik heb winxp pro en wil het zo beveiligen dat als ik bijv...1 min niets doe dat er dan een kadertje in beeld komt die om een wachtwoord vraagt ,ik loop wel eens weg van de pc en dan staan er gelijk een paar bij die aan het computeren slaan ,dus zijn er progjes die dat zo kunnen instellen (geen screensaver paswoord):thumb:
dus zijn er progjes die dat zo kunnen instellen (geen screensaver paswoord)?

Trouwens, screensaver kom je omheen. CD-rommetje in het station doen met proggie, autorun, en hup weg screensaver.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan